Lang sms-afleveringstid til Telmore?
Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 02-09-01 09:25

Hej

En af mine venner har netop skiftet fra orange til telmore (7 dage uden
nummer...) og nu tager det en sindsyg lang tid for de sms-beskeder jeg
sender for at nå frem. Alt fra 10 minutter og til den time jeg indtil nu har
ventet. Enkelte gange dukker den op med det samme... Men for jer der
overvejer at skifte abo. så er det altså endnu en ting at tage til
overvejelse!

-Peter

--
Hvad synes du om din mobiltelefon? Giv din mening til kende om den på
www.eaid.dk/epinion - det hjælper andre, der skal ud og købe mobil!

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 02-09-01 10:38

"Peter Skjelbo, eaid.dk" <peter@eaid.dk> skrev i en meddelelse

> En af mine venner har netop skiftet fra orange til telmore (7 dage uden
> nummer...) og nu tager det en sindsyg lang tid for de sms-beskeder jeg
> sender for at nå frem.

Jeg har været kunde hos Telmore siden november sidste år og har aldrig
oplevet problemer med forsinkede sms'er til mig. Jo, sendt via e-mail kan
der være lidt forsinkelse, men 'ægte' sms dukker stort set altid op med det
samme. Derimod har jeg oplevet problemer med sms fra min telefon til
Telia-telefoner (og kun til Telia).

Erland

Fra : Mr. Nobody

Dato : 02-09-01 14:52

Der åbenbart snart alting der går langsomt ved dem.
--
Hilsen
Mr-Nobody@pc.dk

Fra : J.O

Dato : 02-09-01 16:29

Telmore er det eneste rigtig
har ALDRIG haft problemer
med dem

det må være jer der gør noget forkert

Fra : Michael Jensen

Dato : 02-09-01 17:03

"J.O" <Jogi@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Telmore er det eneste rigtig
> har ALDRIG haft problemer
> med dem
>
> det må være jer der gør noget forkert

Hvor er du dog ensporet at høre på..:!

Fra : John K

Dato : 02-09-01 19:34

> Hvor er du dog ensporet at høre på..:!

Enten er hans IQ aldrig nået over 10 eller også er ham og hans kammerater
pisse fulde og røvkeder sig.

Mvh

John K

Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 02-09-01 21:55

Har heller ikke haft problemer med at modtage SMS.

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 02-09-01 23:06

"Mr. Nobody" <mr-nobody@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Der åbenbart snart alting der går langsomt ved dem.

Hos Telia?

Erland

Fra : John K

Dato : 02-09-01 23:10

> Hos Telia?

Det kan vist komme ud på et :)

Mvh

John K

Fra : Benjamin Andersen

Dato : 05-09-01 22:38

Hej

Det tog også lang tid for mine SMS-beskeder om at nå frem efter jeg
havde skiftet fra Sonofon til Telmore, men det varede kun et par dage.
Jeg tror lige det skal registreres rundt omkring i 'telefonsystemet'
at nummeret har skiftet selskab. For sommetider var der også treklang,
når man prøvede at ringe til mig.

Benjamin
veeentetider.dk

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 06-09-01 15:36

"Peter Skjelbo, eaid.dk" <peter@eaid.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP]

Nu er det blevet sådan, at for at få modtageren til at få sin sms, skal jeg
sende endnu en afsted, hvorefter der "går hul i bylden". Det sker omkring
hver trejde gang...

-P