Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder fra 24 timers Fotomarathon 2001 -~
Fra : Flemming Thor Hansen

Dato : 02-09-01 08:36

Var det noget med en der ville samle billeder sammen fra Fotomarathon 2001 til
en større udstilling??

Jeg har foreløbigt lagt mine billeder fra 24 timers (analog) ud på

http://community.webshots.com/album/20539421aEUmeoMUDd

De gav desværre ingen præmie

Alle mine negativstrimler fra Fotomarathon 2001 er klippet ned gennem et
billede, og der er også en del kalk-lignende pletter på.
Er jeg den eneste der har været så uheldig eller har Kodak haft lidt for travlt
med fremkaldelsen i år?

Flemming Thor Hansen
Fjern "no_spam " fra e-mail adressen ved e-mail svar
http://members.tripod.com/Flemming_Hansen
Billedgalleri på
http://community.webshots.com/user/flemmingthorhansen

Fra : Gert Kethmer

Dato : 02-09-01 11:19

Jeg håber FotoKritik.dk stadig har mod på at lave en særlig side hvor
billederne kan lægges ved siden af hinanden til samligning.

Måske bare et (meget bredt) simpelt skema med emnerne på række og
fotograferne i kolonnerne?

Gert

Fra : René Sørensen

Dato : 03-09-01 00:48

Rigtig god ide. Jeg har desværre ikke set mine billeder endnu men jeg vil
gerne have kritik på dem / nogle at diskutere Fotomarathon billederne med.

Er der i øvrigt nogen der kan svare mig på hvorfor det første billede
(deltager nr) tilsyneladende bliver ignoreret i konkurrencen - de viser dem
ihverttilfælde ikke på hjemmesiden.

Mv
René Sørensen (nr. 35-58)

Fra : Per F Andersen

Dato : 03-09-01 09:41

> Er der i øvrigt nogen der kan svare mig på hvorfor det første billede
> (deltager nr) tilsyneladende bliver ignoreret i konkurrencen - de viser
dem
> ihverttilfælde ikke på hjemmesiden.

Det første billede var uden for konkurrencen og skulle kun tjene til at
identificere, den der tog billederne.+

--
mvh Per

-----