Routing af ip mellem 2 netkort i en win98 ~
Fra : Leon Bagger

Dato : 02-09-01 07:56

Hejsa!

Kan man ikke route IP mellem 2 netkort i en Win98 maskine?

Man kan i NT under netværksopsætningen, mens man i win2000 skal ind
i regedit. - Findes samme mulighed eller en anden under win98??

mvh Leon Bagger

Fra : Steen Suder

Dato : 02-09-01 10:11

Leon Bagger wrote:

> [...]
>
> Man kan i NT under netværksopsætningen, mens man i win2000 skal ind
> i regedit. - Findes samme mulighed eller en anden under win98??

Prøv route-kommandoen i en dos-box.

--
Steen Suder "We reject kings, presidents and voting.
http://www.suder.dk/ We believe in rough consensus and running

Fra : Leon Bagger

Dato : 02-09-01 14:37

Hej!

> Prøv route-kommandoen i en dos-box.

Jeg kan godt få fat i begge netkort på den maskine med 2 netkort i, men jeg
kan ikke komme videre til de andre maskiner i netværket... Jge har prøvet
at route men jeg får det ikke rigtig til at virke.

mvh Leon Bagger