ventetøj
Fra : b

Dato : 01-09-01 23:43

vil i hjælpe mig med at finde ventetøj og ammebher?
jeg bor på Bornholm.
kærlig hilsen
katrine

Fra : DavMar

Dato : 03-09-01 08:24

Hos H&M kan du købe det på postordre...Udvalget er ikke så stort, men det er
ok.... du kan bestille kataloget på
http://www.rowells.dk/rowells/RowellsCatalogReq.asp

Hilsen davmar

Fra : Aleks & Karina Rasmu~

Dato : 13-09-01 15:55

De har en del tøj til ventede mor.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 23-09-01 21:11

> vil i hjælpe mig med at finde ventetøj og ammebher?
> jeg bor på Bornholm.

I Almindskrogen kender jeg en kvinde, som efter endt fødsel og barsel har
startet salg af ventetøj. Hun kunne heller ikke finde ventetøj på Bornholm,
og var utilfreds med postordre.
Hun har ikke desideret tøjudsalg, men hun holder homeparties hos sig selv.

Pernille Dam Jacobsen
Almindingsvej 43
3720 Aakirkeby
Tlf: 56 97 19 29