Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvem har et billede af en udrullet film?
Fra : Thomas H.

Dato : 01-09-01 21:51

Ved godt det måske ikke er det heeelt rigtige sted, men nogle af jer
må da ligge inde med det jeg mangler

Jeg står lige og mangler et billede af en udrullet film!
Altså sådan ca. 3-4 billeder på en sort film, med f.eks Kodak logo,
nogle numre og hvad der ellers er.
Det er ligemeget hvad der er på billederne, der skal jeg selv sætte
noget ind.
Det skal helst være vandret!

Er i med på hvad jeg mener? Ellers så spørg lige igen

--
Mvh.
Thomas H - www.thhe.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 02-09-01 01:27

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev
> Jeg står lige og mangler et billede af en udrullet film!
> Altså sådan ca. 3-4 billeder på en sort film, med f.eks Kodak logo,
> nogle numre og hvad der ellers er.

Sådan et billede burde du da kunne finde på nettet ved at bruge en times tid
på at finde det.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 02-09-01 09:01

> Sådan et billede burde du da kunne finde på nettet ved at bruge en
times tid
> på at finde det.

Har prøvet, men vidste helt ærligt ikke hvad jeg skulle søge på

Fra : Henrik Boegh

Dato : 02-09-01 08:01

Thomas H. <mailto:thhe@sol.dk> wrote in dk.fritid.foto:

[...]

> Jeg står lige og mangler et billede af en udrullet film!

http://images.google.com/images?q=film+negative&num=20&hl=da&safe=off

[...]

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***

Fra : Thomas H.

Dato : 02-09-01 09:02

"Henrik Boegh" <henrik@boegh.X_net> skrev i en meddelelse
> Thomas H. <mailto:thhe@sol.dk> wrote in dk.fritid.foto:
>
> [...]
>
> http://images.google.com/images?q=film+negative&num=20&hl=da&safe=off
>
> [...]

Arrrh, selvfølgelig, takker mange gange..