Nokia 8310 udseende
Fra : Madman

Dato : 01-09-01 21:17

Er det bare mig, eller er Nokia 8310 ikke temmelig grim? Jeg bryder mig i
hvert fald i specielt om udseendet.

Fra : Mads Stetter

Dato : 01-09-01 02:27

"Madman" <foxfire@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Er det bare mig, eller er Nokia 8310 ikke temmelig grim? Jeg bryder mig i
> hvert fald i specielt om udseendet.

Der er vel noget der hedder smag og behag..... Eller det har du måske ikke
hørt om?

Er det bare mig eller er farven grøn ikke temmelig grim? (Kan du se
problemstillingen)

Nå men jeg vil smutte i seng nu!

MVH Mads Stetter
DT125R (Nokia 8210 og 8310 så snart den kommer!)

Fra : Madman

Dato : 02-09-01 09:16

> Der er vel noget der hedder smag og behag..... Eller det har du måske ikke
> hørt om?

Jo selvfølgelig, men jeg har altid syntes godt om Nokias design. Personligt
håber jeg ikke, at 8310 er normsættende for deres fremtidige telefoner, for
så er jeg bange for de vil skuffe mig.

F.eks. er 3310 en meget flot telefon IMO, men 8310... yuck, den falder
godtnok ikke i min smag - både mht. farver og form. Den ligner jo noget fra
Fisher-Price, og ikke en 'seriøs' mobiltelefon. Men smag og behag er jo
forskellig.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 02-09-01 03:53

"Madman" <foxfire@sol.dk> wrote:

>Er det bare mig, eller er Nokia 8310 ikke temmelig grim? Jeg bryder mig i
>hvert fald i specielt om udseendet.

Nu ved jeg ikke om det er formen eller farverne du finder grimme. Jeg mener,
at formen er helt fin, mens farverne (mildt sagt) ikke er særlig kønne - se
http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/8310/image.html og klik på SKR-111.

Eller rettere det mente jeg, til jeg så telefonen i virkeligheden (på CeBIT).
SKR-111 er stadig ikke verdens flotteste kombination, men se langt bedre ud i
hånden end på billederne. Og SKR-114 ser helt godt ud.

Peter

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 02-09-01 09:20

"Peter Rongsted" <rongsted@dontspam.image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ud i
> hånden end på billederne. Og SKR-114 ser helt godt ud.

SKR-112, 113 og 114 ser rigtig pæne ud. Jeg synes også 8310 så tudegrim ud
første gang jeg så den afbilledet, men har efterhånden vænnet mig ret så
meget til den og glæder mig nu til at se den in real life.
Jeg kunne forestille mig, at det er en telefon hvor man køber RIGTIG mange
covers til, bare for at få sin helt egen personlige farvekombination - den
skal sq nok blive et hit!

> Peter

Ditto ;)

--
Driller computeren - klik ind på www.eaid.dk for råd, hjælp og vejledning
Nyt hardware - tjek www.eaid.dk/epinion

Fra : Denzazpar

Dato : 02-09-01 10:45

>F.eks. er 3310 en meget flot telefon IMO, men 8310... >yuck, den falder
>godtnok ikke i min smag - både mht. farver og form.

Hvad er "IMO"?

Fra : Madman

Dato : 02-09-01 10:48

> Hvad er "IMO"?

In My Opinion

Fra : *Xray

Dato : 02-09-01 11:02

"Denzazpar" <denz@zpar.net> skrev i en meddelelse

> Hvad er "IMO"?

Ifølge Min Overbevisning

*Xray

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 02-09-01 11:03

> Hvad er "IMO"?
"I modsætning til" gætter jeg mig til......
Jeg synes faktisk det er lige omvendt jeg er vildt træt af 3310 den er tude
grim det er ligesom om at de har scannet 3210'eren ind på computeren og så
givet den et ordentligt tryk på toppen så har du en 3310 - verdens
grimeste/tykkeste telefon den er alt for tyk/fed at se på desuden er
knapperne placeret med for meget mellemrum det har jeg altid syntes....!

Mvh.
Hans-Jacov

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-01 11:44

Denzazpar skrev:

>Hvad er "IMO"?

In My Opinion (efter min mening).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Anders Ravn

Dato : 03-09-01 15:45

SKR-113 er efter min ringe overbevisning og smag den klart flotteste

/Ravn