Hvem ska´ på det gule rev?
Fra : Kim Hansen

Dato : 01-09-01 20:25

Det ska´ jeg kl. 6 imorgen tidlig.

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn

Fra : Ivan T. Hansen

Dato : 02-09-01 20:26

Så skal vi også lige høre hvordan turen den er gået. Herfra hvor jeg sider
ser det ikke ud som det har været det bedste vejr i dag.

Ivan

Fra : Kim Hansen

Dato : 03-09-01 15:20

Det var ihvertfald en sjov rutsjetur.
Der blev ikke fanget ret mange fisk på vores båd, og den
største var kun 7 kg. Min den største var kun på 3,5 kg, jeg
fik 5 Torsk og 1 Lange.
Vi var tretten mand ude med Mølboen, og der kom vel ca.20
fisk med hjem.
Men på et tidspunkt var vi også kun fem mand der kunne
fiske, de andre ville hellere hænge ud over gelænderet eller
sove
Yellow reef og Bonito fangede mange flere fisk end vores
båd, og deres den største var på 15 kg. Hvor mange de
fangede ved jeg ikke da jeg prøve på at få lidt søvn.
Yellow reef blev hentet af Bonito da de kaldte op at deres
ene motor var gået istå, så det blev lidt sent inden vi var
hjemme. Så det blev ikke til en måler denne gang ( igen )
men næste gang ....

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn

Fra : Karsten

Dato : 08-09-01 15:00

Ja rutsjetur det var det , var på en 12 timers tur med Michael frank , fra
Hirtshals. En udmærket tur med masser af torsk i 1 til 5 kilos klassen , fik
selv 12 af slagsen samt 8 makreller , dem der udelukkende fiskede efter
makreller fik en 40 -50 stykker hver,
Karsten

--
Karsten Abrahamsen