Foto
IBM760 5420
Teil 3020
S: Nikon SLR
Fra : Photo World

Dato : 01-09-01 10:33

Jeg skiller mig desværre af med ovenstående kamera da jeg ikke længere har
brug for det !!

Nikon F401x /35-70 f:3.3-4.5 Udsalg: 1600,-

Tamron 70-210 f:4-5.6 Udsalg: 800,-

Flash: Sakar 918 F ledetal ca. 18-20 Udsalg 300,-

Nikon Org. samletaske blå/brun Udsalg 499,-

Sælges for højeste bud over 2400,-

Dennis

Fra : Clark Kent

Dato : 01-09-01 17:05

Alt for dyrt

Fra : Henrik Boegh

Dato : 02-09-01 07:51

Photo World <mailto:photoworld@tdcadsl.dk> wrote in dk.fritid.foto:

> Jeg skiller mig desværre af med ovenstående kamera da jeg ikke længere har
> brug for det !!

Dette er den forkete gruppe til salg af fotoudstyr. Der henvises i
fundatsen i stedet til dk.loppemarked .
Fundatsen kan findes på http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

[...]

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***

Fra : KH.

Dato : 02-09-01 23:11

"Henrik Boegh" <henrik@boegh.X_net> skrev i en meddelelse

> Dette er den forkete gruppe til salg af fotoudstyr. Der henvises i
> fundatsen i stedet til dk.loppemarked .
> Fundatsen kan findes på http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

Så hellere news:dk.marked.privat.foto , som vist nok er det helt rigtige
sted..
Held og lykke med afsætningen af udstyret.

Mvh. Klaus.

--
http://www.sitecenter.dk/stockbroker