hjælp vores mor mishandler os ...
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 01-09-01 08:47

Tihi nu skal I bare høre, da jeg kom hjem i går var der stillet mad
til mig .. (får de dage menuen er noget jeg kan lide mad bragt fra et
dinnertranpotablefirma og bestiller efter madplan en gang om måneden
for hele måneden)selv om jeg ikke havde bestilt mad i går .. menuen
kunne jeg ikke lide .. men det stod der altså og jeg ringede ud til
maddamen og sagde der måtte være sket en fejl .. og at jeg
selvfølgelig ikke skulle betale for maden .. men enten kunne sende det
med tilbage så de kunne smide det ud, eller selv smide det ud .. eller
give mine hunde det .. Ok aspargessuppen og grøntsagstærten måtte mine
hunde ikke få så det røg ud (grunden til at hundene ikke må få det er
at suppen er kogt på svineben og bollerne og tærten indeholder
svinekød og mine hunde er allergiske overfor svine- og oksekød ...)
men desserten smagte jeg på det var yoghurtsfromage med ribs i .. og
jeg kan ikke lide yoghurt og noget der snerper derhen ad så jeg
besluttede mig for at give hundene det som en ekstra godbid .... men
hold op hvor jeg grinede .. Wupper smagte på det og sendte mig et
meget bebrejdende blik .. og da jeg sagde det smagte godt forsøgte den
igen .. men sukkede så opgivende og gik ...dybt forarget over at jeg
kunne servere noget sådant uspiseligt for den .. nu er Wupper ret
kræsen og ikke som Sandra indstillet på at alt hvad jeg serverer som
godbidder kan spises ... nå så lod jeg Sandra komme til .. hun kan
lide alt .. undtagen tørrede indiske skovsvampe og citronfromage fordi
det mærkes underligt i munden .. tror jeg .. for smagen kan hun godt
lide ... Sandra tog et par mundfulde kikkede op på mig .. og fik at
vide at det smagte godt .. og tog så en mundfuld til og rystede af
væmmelse .. man kunne se hun kæmpede en indre kamp om hvorvidt hun
skulle levne og altså følge sin intuition eller skulle spise op dels
af begærlighed dels for at være pligtopfyldende .. endelig efter ca. 5
min . besluttede hun sig for at lade sine inderste følelser sejre og
forlod skålen .. men hold op hvor så det sjovt ud ....og I skulle have
set det blik hun sendte mig ...

MVH dyremishandleren Ami

Fra : coppi

Dato : 01-09-01 09:13

"Hej Ami.

Kan lige forestille mig udtrykket.
Vores hanhund er også ekstremt glad for mad , så jeg har set det der udtryk
før.

Ti hihi.

coppi