hvor meget skal man presse på...hvor sart ~
Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 01-09-01 08:11

se jeg har undersøgt sagen og det har vist sig at *vi* måske kan få ½
million Dollars - for nøgen billeder af min kærste i et større
udenlandsk Herre blad - det er sgu mange penge strengt taget så kunne
vi trække os tilbage og leve på renterne .
men så kommer vi til problemet : hun er da lidt smiret men jeg kan
mærke hun ikke rigtigt bryder sig om det , men for helvede det er ikke
gynekelog billeder - nu må hun sgu tage sig samme det er næsten 4
milioner kr -
vær lige så rar at støt mig
MvH
Bo

Fra : GhostRider

Dato : 01-09-01 08:15

Hej

Må ha' stillet min nysgerrighed.....

Hvad er dog det for et blad som bare uden videre betaler en ½mill $ for
billeder...???

Og hvad er det for billeder, det kan sgu' da ikke bare være alm. 'pose'
billeder...????

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : Tomas O.

Dato : 01-09-01 10:06

hej GhostRider du skrev:

SNIP
> Og hvad er det for billeder, det kan sgu' da ikke bare være
> alm. 'pose' billeder...????

Du ved jo ikke hvordan hun ser ud. Kunne jo være at Rene Toft
Simonsen er tudegrim ved siden af hende

--
Hilsen Tomas O.
Claus: Moral er ikke noget, der skal bruges til at diktere

Fra : GhostRider

Dato : 01-09-01 12:21

Hej Thomas

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> SNIP
> Du ved jo ikke hvordan hun ser ud. Kunne jo være at Rene Toft
> Simonsen er tudegrim ved siden af hende

Det ville fandme være en opgave af format, kunne du ikke ha' stillet én som
bare sådan lidt i det mindste var muligt at klare....)

Og så stadig til en ½MILL $$$$$$$$$$

Nej vel.....

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : Tomas O.

Dato : 01-09-01 12:47

hej GhostRider du skrev:

> Hej Thomas

Husk uden H

> Det ville fandme være en opgave af format, kunne du ikke ha'
> stillet én som bare sådan lidt i det mindste var muligt at
> klare....)

Ok hvad så med Claudia 'Barbiedoll' Schiffer?

> Og så stadig til en ½MILL $$$$$$$$$$

hehe

> Nej vel.....

Ved du hvad en troll er? Nej ikke en trold en troll.. tjek en
søgemaskine

Fra : GhostRider

Dato : 01-09-01 18:41

Hej T(uden H)omas...)

> Ok hvad så med Claudia 'Barbiedoll' Schiffer?

Naee, Réne Toft Simonsen er nu noget mere tiltalende...

> hehe

Og stadig nej vel...

> Ved du hvad en troll er? Nej ikke en trold en troll.. tjek en
> søgemaskine

Har ikke brugt søgemaskinen, sjovt nok er det den første NG hvor jeg støder
på udtrykket, men har regnet ud at det bare er en gal mand der har fået
dyret
i klemme i skruestikket, og bare må ha' afløb på en eller anden
måde.....)

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : Tomas O.

Dato : 01-09-01 19:27

hej GhostRider du skrev:

> Hej T(uden H)omas...)
SNIP
> [...]
> er en gal mand der har fået dyret
> i klemme i skruestikket, og bare må ha' afløb på en eller
Nææh du en troll er det en fisker kaster i vandet for at lokke
torskene til *GG*

Fra : GhostRider

Dato : 01-09-01 23:08

Hej Tomas

> SNIP
> Nææh du en troll er det en fisker kaster i vandet for at lokke
> torskene til *GG*
> --

Jeps, det er jo stort set også det jeg mente, en 'narrehat'..)

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : Johnnie Hougaard Nie~

Dato : 02-09-01 00:30

GhostRider wrote:
> Jeps, det er jo stort set også det jeg mente, en 'narrehat'..)

Jamen, det er jo dem som bider på, der er torsk....... :)

At trolleren så måske bruger luskede metoder for at få bid, er så en
yderligere del af begrebet.

Se The Subtle Art of Trolling:
http://www.altairiv.demon.co.uk/troll/trollfaq.html

FUT: dk.snak.snik, fordi det (også) ville være off-topic i
dk.fritid.lystfiskeri !

Mvh. Johnnie

Fra : Chokmah

Dato : 02-09-01 08:10

On Sun, 2 Sep 2001 00:08:07 +0200, "GhostRider" <ghostrider@secret.dk>
wrote:

>Hej Tomas
>
>"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
>
>Jeps, det er jo stort set også det jeg mente, en 'narrehat'..)

how how min gode mand du falder uden for debaten og fundassen af dss
og begynder at skrive flames uden at følge op til en gruppe hvortil
svaret der kan gives et svar der er relevant !
MvH
Bo
fut :dk.helbred.sorg+krise

Fra : Chokmah

Dato : 02-09-01 07:57

On Sat, 1 Sep 2001 19:40:43 +0200, "GhostRider" <ghostrider@secret.dk>
wrote:

>Hej T(uden H)omas...)
>

>"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

>Naee, Réne Toft Simonsen er nu noget mere tiltalende...

afgjort men høj som helved også men det der egentligt gør Claudia grim
er øjnene - hun har de her blege udtrygs løse svine øjne man kun
finder i tyskland "

> [...]
>dyret
>i klemme i skruestikket, og bare må ha' afløb på en eller anden

Roflmao ..... jeg elsker newbies
regards
Bo

Fra : GhostRider

Dato : 04-09-01 00:13

Hejsa...

"Chokmah" <stigmata_2o1o@hotmail.com> wrote in message
> On Sat, 1 Sep 2001 19:40:43 +0200, "GhostRider" <ghostrider@secret.dk>
> wrote:

[Klip-Klap]

> Roflmao ..... jeg elsker newbies

Det er jeg nu ikke, men har aldrig stødt på det udtryk før....

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 04-09-01 13:07

On Tue, 4 Sep 2001 01:12:45 +0200, "GhostRider" <ghostrider@secret.dk>
wrote:

>Hejsa...
>
>"Chokmah" <stigmata_2o1o@hotmail.com> wrote in message
>
>[Klip-Klap]

>Det er jeg nu ikke, men har aldrig stødt på det udtryk før....

hmm.... nahh jeg er nu heller ikke for stiv i dem .... men det var
freY der fyrede den af på mig i tidernes morgen og jeg troede det var
en italiensk Bil
fut :dk.snak.snik

Fra : Chokmah

Dato : 01-09-01 15:53

On Sat, 1 Sep 2001 13:20:38 +0200, "GhostRider" <ghostrider@secret.dk>
wrote:

>Hej Thomas
>
>"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
>>

>Det ville fandme være en opgave af format, kunne du ikke ha' stillet én som
>bare sådan lidt i det mindste var muligt at klare....)

Rene TS det er sgu ikke noget problem at slå det var bare fordi det
var moderne at kvinder skulle være så helvedes høje den gang i 80 erne
- hun har max en b skål

>Og så stadig til en ½MILL $$$$$$$$$$

en ½ mille i den branche er pin nuts hvis man har varen og det har jeg
!
MvH
Bo

Fra : Chokmah

Dato : 01-09-01 13:29

"GhostRider" <ghostrider@secret.dk> wrote in

> Hej
>
> Må ha' stillet min nysgerrighed.....

KLart

> Hvad er dog det for et blad som bare uden videre betaler en ½mill $ for
> billeder...???

f.eks Penthouse & Playboy

> Og hvad er det for billeder, det kan sgu' da ikke bare være alm. 'pose'
> billeder...????

Nu ved jeg ikke hvad et pose billed er ?
alm nøgen billeder uden spredte ben
MvH
Bo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-09-01 08:40

Sat, 01 Sep 2001 09:11:15 +0200, skrev "Chokmah @lias R@bi@s the
> [...]

>mærke hun ikke rigtigt bryder sig om det , men for helvede det er ikke
>gynekelog billeder - nu må hun sgu tage sig samme det er næsten 4

Det håber jeg ikke, at der er nogen, der vil.

For en ½ mill. $ er det næppe bare et par enkelte pinupbilleder
der skal tages.

Man skal ikke tvinge eller forsøge at overtale andre mennesker
til noget, de ikke har lyst til.

Hvis din »kæreste« skal have det dårligt resten af livet, så er
det ikke nok så mange penge værd.

Jeg sætter kæreste i gåseøjne for pengene må åbentbart være det
kæreste for dig.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Chokmah

Dato : 01-09-01 15:49

On Sat, 01 Sep 2001 09:40:24 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Det håber jeg ikke, at der er nogen, der vil.

er du ravens menneske sider du ikke der og flår brødet ud af munden på
mig ?

>For en ½ mill. $ er det næppe bare et par enkelte pinupbilleder
>der skal tages.

det er hvad det er !

>Man skal ikke tvinge eller forsøge at overtale andre mennesker
>til noget, de ikke har lyst til.

ahhh for 4 millioner danske kroner ku jeg nu godt komme i tanke om et
par vægtige agumenter !!!

>Hvis din »kæreste« skal have det dårligt resten af livet, så er
>det ikke nok så mange penge værd.

hun er sgu ikke så skrøbelig - hun kommer over det , bare tanken om at
man kan ringe ned til den lokale kro og få bragt million bøf og
katofel mos til døren uden at skulle tænke på bevægelser på kontoen
....det er sgu en go grund !!!! j aman ku få sin egen kok en million
bøf ekspert ( det er vores liv ret )

>Jeg sætter kæreste i gåseøjne for pengene må åbentbart være det
>kæreste for dig.

mage til venstre ointere propoganda - bare fordi man er ldit praktisk
!
MvH
Bo

Fra : Deer Wolf

Dato : 01-09-01 18:45

"Chokmah" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> er du ravens menneske sider du ikke der og flår brødet ud af munden på
> mig ?

Så du indrømmer at du er en nasser? Og tilsyneladende har det godt med det?

> ahhh for 4 millioner danske kroner ku jeg nu godt komme i tanke om et
> par vægtige agumenter !!!

Som hvilke? Jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvordan din hjerne er skruet
sammen

> hun er sgu ikke så skrøbelig - hun kommer over det

kommer over det? Hvordan i alverden kan du bedømme det?

> [...]
> katofel mos til døren uden at skulle tænke på bevægelser på kontoen
> ...det er sgu en go grund !!!! j aman ku få sin egen kok en million

Det ville jo ikke være dine penge men hendes ... tror du hun ville gide at
være sammen med dig når hun bliver så rig?

> mage til venstre ointere propoganda - bare fordi man er ldit praktisk

Hvorfor bruger du så ikke dig selv på en lidt mere praktisk måde hvis du er
så hooked efter penge?

Deer

Fra : Chokmah

Dato : 02-09-01 08:03

On Sat, 1 Sep 2001 19:45:04 +0200, "Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com>
wrote:

>"Chokmah" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Så du indrømmer at du er en nasser? Og tilsyneladende har det godt med det?

Ihhh ja så længe pengene bare går ind - så kald det hvad du vil de
fine neuancer er kun for dem der har råd til det - har rejst en del i
den 3 verden - du tror det erløgn hvad forlk vil gøre for under 10 kr
og efer som vi jo klare os fint må der være en vis rigemelighed i at
sætte beløbs størelsen op !

>Som hvilke? Jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvordan din hjerne er skruet
>sammen

Ohh få bragt maden få gjort rent - vi spiser begge ureglmæsigt og
særligt sundt - da vi helst vil side ved vores pc når vi ikke dyrker
sex gym

>kommer over det? Hvordan i alverden kan du bedømme det?

jeg kender hende det gør du sgu ikke !

>Det ville jo ikke være dine penge men hendes ... tror du hun ville gide at
>være sammen med dig når hun bliver så rig?

afgjort !!! hun er også hund efter million bøf dyre lægen natmad - men
af uransaglige årsager ikke ovn stegt and ?

mage til venstre ointere propoganda - bare fordi man er ldit praktisk

>Hvorfor bruger du så ikke dig selv på en lidt mere praktisk måde hvis du er
>så hooked efter penge?

se nu er jeg jo ikke så pæn så der ernogend er ivl betale for det- og
for det andet så er jeg temligt sulten "!
MvH
Bo

Fra : freYa

Dato : 01-09-01 09:35

01 sep 2001 skrev Chokmah @lias R@bi@s the dog*:
<cut>

Nåeh, vi er nok i Trolle-humør idag? :)

--
Freya

Fra : Chokma

Dato : 01-09-01 13:32

freYa <freya@mailto.dk> wrote in news:Xns910F6B7B6527AFreya@193.88.15.201:

> 01 sep 2001 skrev Chokmah @lias R@bi@s the dog*:
> <cut>
>
> Nåeh, vi er nok i Trolle-humør idag? :)

Pjatr med dig skat SKABS EKSHIBIONIST
kYs
i kussen
Bo

Fra : JcLind

Dato : 01-09-01 21:05

"freYa" <freya@mailto.dk> skrev i en meddelelse
> 01 sep 2001 skrev Chokmah @lias R@bi@s the dog*:
> <cut>
>
> Nåeh, vi er nok i Trolle-humør idag? :)

Håber ikke at der er problemer med "lille-trolden"

jahahakob

Fra : freYa

Dato : 03-09-01 09:04

01 sep 2001 skrev JcLind:

> Håber ikke at der er problemer med "lille-trolden"

Nahahahaj da, du behøver slet ikke bekymre dig :)

Og Jakob, hvor glad jeg end er for at se dig så aktiv i dss
igen, så må vi nok hellere futte til....skal vi sige
dk.snak.snik?
FUT dertil.
--
Freya

Fra : Deer Wolf

Dato : 01-09-01 18:34

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:r921ptserggvicjgnuhos3n2gelui4ab06@4ax.com...
> [...]
> mærke hun ikke rigtigt bryder sig om det , men for helvede det er ikke
> gynekelog billeder - nu må hun sgu tage sig samme det er næsten 4

hvor i alverden er din respekt for andre mennesker? Uanset hvilket grundlag
(for det er fandme mange mulige) hun har, til ikke at ville have sit billede
i pornoblade, må du respektere det. Jeg kunne forstå dit problem, hvis hun
var imod billeder af dig, men det er hendes krop og dermed hendes liv, der
bliver påvirket af denne beslutning, som derfor bør være helt og holdent
hendes.
Spørg dig selv om du vil være hendes kæreste eller alfons.
Derudover virker det meget fusket, "måske" ½ mil $ kunne ligeså godt være
måske 0 mil $

Deer

Fra : Tomas O.

Dato : 01-09-01 19:28

hej Deer Wolf du skrev:
SNIP
Rolig nu. Prøv at tage de humoristiske briller på. Os der kender
Bo sider og skraldgriner.

Fra : Chokmah

Dato : 02-09-01 07:55

On Sat, 1 Sep 2001 19:34:19 +0200, "Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com>
wrote:

>hvor i alverden er din respekt for andre mennesker?

den er stor og har overvundet både svaghed & retfærdighed !!!!

>Uanset hvilket grundlag
>(for det er fandme mange mulige) hun har, til ikke at ville have sit billede
>i pornoblade, må du respektere det.

Ikke på vilkår for 4 millioner skatte fri danske kroner vil jeg sgu
dope hende slev og tage billederne - det opdager hun sgu arldrig

> [...]
>bliver påvirket af denne beslutning, som derfor bør være helt og holdent

Nahh du ved kvinder kan være så følsomme og ikke så praktiske som de
burde !

>Spørg dig selv om du vil være hendes kæreste eller alfons.

for 4 millioner Kr flyder min begrebs verden ud på et meget fleksibelt
sted "

>Derudover virker det meget fusket, "måske" ½ mil $ kunne ligeså godt være
>måske 0 mil $

ja så var det jo starks en helt anden sag - hvor på jeg ville være
uforbeholdent enig med dig !!!
MvH
Bo

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 03-09-01 09:10

> Ikke på vilkår for 4 millioner skatte fri danske kroner vil jeg sgu
> dope hende slev og tage billederne - det opdager hun sgu arldrig

Og hvorfor tror du pludselig at pengene er skattefrie?? Du tror da ikke et
udenlandsk blad vil holde hende skattefri?? Så er det jo ikke 500.000$ hun
bliver betalt, men nærmere 750.000$

Skal du betale skat af 4.000.000 vil du højest sandsynlig betale 2.400.000
(60%), og det efterlader 1.600.000.... Det kan man UMULIGT leve af renterne
for...

Faktisk skal man ha' omkring 10.000.000 for at det er muligt at leve af
renterne..

/Henning

Fra : Chokmah

Dato : 03-09-01 11:57

On Mon, 3 Sep 2001 10:10:10 +0200, "*DrømmeFyren*"
<VarmeSoeges@hotmail.com> wrote:

>Skal du betale skat af 4.000.000 vil du højest sandsynlig betale 2.400.000
>(60%), og det efterlader 1.600.000.... Det kan man UMULIGT leve af renterne
>for...

Henning Henning Henning - du tror da ikke der er nogen der er
vandvitig nok til at op gi den slag til skatte væsnet ?
man køre pengene igenem et udenlandsk advokat firma der deponere dem
på en konto på jersy - hvor der er bank hemlighed dvs de oplyser ikke
til nogen hvad kunde har på sin konto og hvad intægter der må være der
på , samt de betaler i mellem 8-12 % i rente skatte frit

MvH
Bo

fut :dk.snak.off-topic

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 03-09-01 12:53

> [...]
> til nogen hvad kunde har på sin konto og hvad intægter der må være der
> på , samt de betaler i mellem 8-12 % i rente skatte frit

Bo, Bo, Bo..... Hvor er jeg glad for at vide, at når jeg brokker mig over
min skat er for høj, siger jeg blot til skattefar at han skal få TDC til at
fortælle hvem der havde DNS:ip520.boanxx4.adsl.tele.dk, kl. 12:56 dags dato,
for her kan der måske snart hentes 2,4M i undragen skat, plus en klækkelig
bøde...

Arj, seriøst.. Jeg er ikke bussemanden som angiver andre, men jeg bliver
dybt PISSED når folk snakker højt om skattesnyd... Det er ENESTE grund til
at vi har sådan et højt skattetryk.. Det er alle skatteundragelserne.

Og jo.. Der er MASSERE der betaler skat af modelbilleder... Faktisk har jeg
kendt en del modeller (af den ene og anden slags gennem tiden) og de har
ALLE betalt deres skat..

Ydermere, så kan du ikke leve af en renteindtægt, som ikke figurerer på din
selvangivelse.. Det er en fysisk umulighed.. Tænk dig om... Du kan ikke fx
være på S.U. og sidde i et hus til 20.000 brutto om måneden, uden at du skal
redegøre for hvordan du har råd til det, når du ikke har anden indtægt.. og
endnu værre for dig og din kæreste... Der er OMVENDT BEVISFØRELSE i
skattesager.. Dvs. du er SKYLDIG indtil andet er bevist...

> MvH
> Bo

/Henning

> fut :dk.snak.off-topic

Over ruled.... Og derefter EoD herfra..

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 04-09-01 13:18

On Mon, 3 Sep 2001 13:53:25 +0200, "*DrømmeFyren*"
<VarmeSoeges@hotmail.com> wrote:

Ja Henning at du er en spade har der arldrig hersket nogen begrundet
tvil om - hvorfor din reaktion er forståelig - på den anden side så
ville intetet ikke anarkistisk samfund kunne hænge sammen hvis de
fleste borger ikke var tåber... det er så ok .... men det er fanme
ikke ok at ignorer en fut og skirve et totalt OT indlæg i DSS bevidts
for du har ganske ekelt fjernet fut og skrevet et længer indlæg og
skatte filsofi i snak om seksualitet .

> [...]
>for her kan der måske snart hentes 2,4M i undragen skat, plus en klækkelig

Henning man dømmer ikke en mand - for en tænkt skitseret forbrydelse
der ikke har taget udgansg punkt i virkligheden

>Arj, seriøst.. Jeg er ikke bussemanden som angiver andre, men jeg bliver
>dybt PISSED når folk snakker højt om skattesnyd... Det er ENESTE grund til
>at vi har sådan et højt skattetryk.. Det er alle skatteundragelserne.

ja og hvad rager det DSS ?

>Og jo.. Der er MASSERE der betaler skat af modelbilleder... Faktisk har jeg
>kendt en del modeller (af den ene og anden slags gennem tiden) og de har
>ALLE betalt deres skat..

ja og hvordan berøre det dss ?

> [...]
>endnu værre for dig og din kæreste... Der er OMVENDT BEVISFØRELSE i
>skattesager.. Dvs. du er SKYLDIG indtil andet er bevist...

prov my point - hvis man lever af en ikke ekisterene indtægt så
indretter man sig sgu da efter det og lader være med at eje noget -
man beviseligt ikke er i stand til at legitimere ud fra sin selv
angivelse - det flytter man sgu da rundt med så det ejes af stå mænd
osv - ved gud kan folk ikke tænke selv ?
MvH
Bo

fut :dk.admin.netikette

Fra : JcLind

Dato : 01-09-01 20:55

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:r921ptserggvicjgnuhos3n2gelui4ab06@4ax.com...

[snip]
> [...]
[snip]
> hun er da lidt smiret men jeg kan
> mærke hun ikke rigtigt bryder sig om det
[snip]
> vær lige så rar at støt mig
> MvH
> Bo

Det kan simpelhen ikke være den rigtige Bo, det her!
Du vil udlevere din dejlige kæreste nøgen så mænd over hele kloden kan
savle over hende? Den kæreste du vil dø for?
Du må ikke være rigtig klog, selvfølgelig vil jeg ikke støtte dig!
Derimod vil jeg give din kæreste opbakning mht at hun selvfølgelig
selv bestemmer over sin krop, kæreste eller ej. Skal I være kærester
så skal det være pga gensidige følelser, ikke fordi du skal vise hende
frem som et trofæ.

Kaste sin kærlighed i grams for ussel mammon. Tsk, tsk.
Arh, Bo, du skuffer mig!

jakob

PS: Du spørger "hvor sart kan man være?"
meget sart, Bo, du ved jo hvordan det er at have stærke følelser!

Fra : Chokmah

Dato : 02-09-01 08:06

On Sat, 1 Sep 2001 19:54:48 -0000, "JcLind" <jclind@adr.dk> wrote:

>PS: Du spørger "hvor sart kan man være?"
>meget sart, Bo, du ved jo hvordan det er at have stærke følelser!

HI jakop det har du fyuldstændigt rat - jeg er tæt på en reformeret
tænker så jeg sætter en en plonk på før - jeg ender mine dage med at
dele haggede hjerter & kalun på dåse med min hund
rejs well min ven
*plonk*
MvH
Bo

Fra : JcLind

Dato : 02-09-01 17:39

"Chokmah" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[snip]
> med min hund
[snip]

Har du en hund? Hvafaen ska du så med en kæreste?

VH jakob

Fra : freYa

Dato : 03-09-01 08:04

02 sep 2001 skrev JcLind:

> Har du en hund? Hvafaen ska du så med en kæreste?

Jamen, de vil ikke betale så mange penge for billeder af hunden
alene ;)

--
Freya

Fra : JcLind

Dato : 02-09-01 17:22

"JcLind" <jclind@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan simpelhen ikke være den rigtige Bo, det her!

Nej, det kan det ikke. Den gamle Don Bo havde lidt omtanke, den nye
Don Bo er bare dum. Selvfølgelig vil ingen betale ½ mill$ for billeder
af pigen uanset hvor store bryster hun har.

At nævne Playboy og Penthouse i samme åndedrag giver det indtryk at
Don Bo ikke har det store erfaring med Herreblade

Sæt prisen væsentligt ned og brug kun Playboy som "kilde".
Kom igen (det sagde hun osse i går, ik'?).

jakob

PS: Det kan være at du har en chance, hvis du lader som om at du vil
sende billederne til Hustlers "Beaverhunt". Det vil nok være det mest
troværdige i dit tilfælde.

Fra : Steen Johansen

Dato : 02-09-01 13:54

> [...]
> mærke hun ikke rigtigt bryder sig om det , men for helvede det er ikke
> gynekelog billeder - nu må hun sgu tage sig samme det er næsten 4

Ingen tvivl om at du har ret alle kvinder er luddere
det er kun et spørgsmål om prisen?
MvH Steen

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 02-09-01 14:43

On Sun, 2 Sep 2001 14:53:46 +0200, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:

Tjaaaa Steen
jeg vil nok mene du operere med nogen meget flydene grænser.

>Ingen tvivl om at du har ret alle kvinder er luddere
>det er kun et spørgsmål om prisen?

ja se med udgangs punkt i den skitserede situation - hendes magnlene
vilje til at trække mamon til huse af blufærdighedes mæsige årsager -
samt det faktum at lige hun ikke står og mangler midler i sammen
omfang som undertegnede - der egentligt heller ikke mangler det store
- men som martin luther king sagde i sin tid JEG HAR EN DRØM om en dag
at se hvide og sorte børn gå hånd i hånd til skole - sådan har jeg
også en drøm - en dag vil jeg få bragt million bøf & katofel mos til
døren i KG vis - og ja som jeg tænker over sagen ....så er der well
også et kompliment til en given kvinde at mænd globen rundt vil side
at spille pik til hendes nøgne legme
MvH
Bo

Fra : Steen Johansen

Dato : 02-09-01 17:51

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:q7d4pt8u05j7re7m0rboq65d4fpdm81qm3@4ax.com...
> On Sun, 2 Sep 2001 14:53:46 +0200, "Steen Johansen"
> <steen.belle@post.tele.dk> wrote:
>
> Tjaaaa Steen
> jeg vil nok mene du operere med nogen meget flydene grænser.

Det er endda den milde version, den hårde er at kærlighed er ren og skær
forretning
hvor man handler som alle andre steder.
Eks: Jeg har lige været til en fest hvor mange af "Odenses gamle playboys"
var tilstede
de er alle omkring de 50 år og deres kærester er omkring de 30 år og alle
smukke
Den 50 årige fabriksarbejder løber ikke rundt med sådan nogle stege.
grunden er penge og intet andet
MvH Steen
Jeg har næppe afsløret en hemmilighed

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 03-09-01 01:18

On Sun, 2 Sep 2001 18:51:09 +0200, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:

Hi Steen

> [...]
>smukke
>Den 50 årige fabriksarbejder løber ikke rundt med sådan nogle stege.

nej det har du well ikke men hvis du lægger mærke til det i østen for
så vidt også afrika & sydamerika - de europærer der er udstasioneret
der eller har trugget sig tilbage - har sig ganske ofte også en lokal
der er 20 til 40 år ynger - det samme ville en fabriks arbejder godt
kunne hente hjem fra østen eller de baltiske lande - spørgsmålet er så
om man kan holde situationen ud - jeg prøvede det for nogen år siden
jeg ku satme ikke ...netop fordi forholder ofte men ikke altid men for
det meste tager udgansgpunkt i en absurd menskelige relation - for
uanste hvor praktisk man vender og drejer det .... så bliver der nød
til at være en kemi i mellem 2 mennesker der strækker sig ud over
penge & patter - for at det kan gå ...
MvH
Bo

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-09-01 17:18

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:cji5ptch74pt7mcfnnujvaeo5bbr786m82@4ax.com...

> [...]
> så vidt også afrika & sydamerika - de europærer der er udstasioneret
> der eller har trugget sig tilbage - har sig ganske ofte også en lokal

Ja i en ferie, eller i en kort periode, men ellers ikke, jeg kender 7
danskere der bor fast i Thailand. og de er langt fra moralister, ingen af
dem
har en væsentligt yngre Thailandske kærester

det samme ville en fabriks arbejder godt kunne hente hjem fra østen eller
de baltiske lande
Det er der nogle der gør for at slippe ud af ensomhed, det går næsten altid
galt.

> [...]
> uanste hvor praktisk man vender og drejer det .... så bliver der nød
> til at være en kemi i mellem 2 mennesker der strækker sig ud over

Det er jo det der er min påstand, der er der andre forhold og de gamle grise
jeg kender
hopper en gang i mellem andre steder end hjemme,
men når de er hoppet færdige vender de næsen hjem
til deres jævnaldrende kærester
For det har de rigeligt penge til = 180kr.

MvH Steen
Sidst jeg tog fejl, var omkring 1955 og det var resultatet af lokal opgør i
fodbold

Fra : Chokmah

Dato : 03-09-01 23:43

On Mon, 3 Sep 2001 18:18:09 +0200, "Steen Johansen"
> [...]

>dem
>har en væsentligt yngre Thailandske kærester

Nå men det er så sikkert sunde menenesker i pysken....

> [...]
>de baltiske lande
>Det er der nogle der gør for at slippe ud af ensomhed, det går næsten altid

ja den ensomhed kommer jo et sted fra den forsvinder jo ikke fordi man
hiver en brud hjem på overgangen fra den 3 til den første verden.

> [...]
>men når de er hoppet færdige vender de næsen hjem
>til deres jævnaldrende kærester
>For det har de rigeligt penge til = 180kr.

jamen ja gu er det noget svineri - men for saten sæt tingen i
perspektiv en offentlig ansat i fjern østen tjener ca 120 kr pr md og
nu skal det siges at hvis de gir 180 kr så er det sgu også betalt -
fra da jeg var ung ansvarsløs fordrukken ondsindet og en mand af en
meget ringe moral - hwa fan kostede det .....fra 8 kr op til max 40 kr
lad mig se 60 baht i 1989 a 33 øre ja det knap 20 kr.

>MvH Steen
>Sidst jeg tog fejl, var omkring 1955 og det var resultatet af lokal opgør i
>fodbold

jaa og :Message-ID: <3b928fdd$0$265$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

selv om man well næppe kan klacificere at tage fejl med at tage en
chanse.

MvH
Bo

Fra : Deer Wolf

Dato : 03-09-01 16:31

> [...]
> så er der well
> også et kompliment til en given kvinde at mænd globen rundt vil side

egentlig ikke. mænd spiller jo pik til alt med et hul

Deer

Fra : Chokmah

Dato : 03-09-01 23:31

On Mon, 3 Sep 2001 17:31:01 +0200, "Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com>
wrote:

>"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en
>meddelelse news:q7d4pt8u05j7re7m0rboq65d4fpdm81qm3@4ax.com...
>
>egentlig ikke. mænd spiller jo pik til alt med et hul

ja men mit mest kvalificerede gæt er at de fleste næppe sætter sig til
at kigge på nøgle huldet - hvis en kvinde lægger sig ned og spreder
ben eller der kommer en prono film på eller anden grafisk gengivelse
af vagina

Chokmah

Fra : Tomas O.

Dato : 03-09-01 23:35

hej Deer Wolf i news:9n074m$4fh$1@news.cybercity.dk skrev du:

> "Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <stigmata_2o1o@hotmail.com>
> skrev i en meddelelse
>
> egentlig ikke. mænd spiller jo pik til alt med et hul

Hold lige mig udenfor det der tak!

Jeg spiller aldeles ikke pik til alt med hul i !!!!

Fra : Look

Dato : 02-09-01 21:32

Bo - mange tak for weekendens største grin. Og endnu større grin over at
læse alle de seriøse svar du har fået. Jeg har ikke orket at tælle men det
lader til at mange er hoppet på den.

Nok er Danmark en andedam, men springet fra side 9 honoraret på 500 kr. og
honoraret for en Playboy/Penthouse serie er trods alt ikke 3.999.500 kr.

Ang. en prisliste lavede Steve Shields (redaktør for Mayfair) en liste over
hvad han ville give for en serie billeder med en given celebrity. Den så
sådan ud:

Kylie Minogue: 65 millioner.

Jennifer Lopez: 15 millioner.

Billie Piper: 13 millioner.

Christina Aguilera: 13 millioner.

Britney Spears: 10 millioner.

Spice Girls (sammen): 26 millioner
Spice Girls (hver for sig): Fra 6,5 millioner (Emma) til 2,5 millioner
(Victoria).

Appleton-søstrene fra All Saints (sammen) - 1,3 millioner. Hver for sig:
130.000 kroner.

Natalie Imbruglia: en halv million kroner.

Geri Halliwell: 1500 kroner.

Madonna: 0 kroner.

Så kan du (og især dem der tog dit indlæg gravalvorligt) prøve at placere
din bedre halvdel der. Men det er jo altid rart at vide at hun sikkert er
mere værd end Madanna og måske også Geri Halliwell, men så kommer hun nok
heller ikke højere op )))

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 03-09-01 01:10

On Sun, 2 Sep 2001 22:31:40 +0200, "Look" <Look_dk@ofir.dk> wrote:

HI Look

>Bo - mange tak for weekendens største grin. Og endnu større grin over at
>læse alle de seriøse svar du har fået. Jeg har ikke orket at tælle men det
>lader til at mange er hoppet på den.

jamen jeg havde da ikke vendtet mindre
selve dette indlæg udsprabg af at vi lå en aften og snakkede om det
hvis hun nu fik nok om hun så ikke ville slå til - dte ville hun sgu
ikke så sagde jeg jamen så skrievr jeg et indlæg om det : hvortil
hun svarede jamen så gør du det og faldt i søven.
- men det var nu ikke *bare-* en joke det var som udgansgs punkt en
joke - men mange af mine indlæg der skirver jeg dem lidt pr fornemelse
ligesom man tegner en skitse også ser man ligesom hvad de bliver til
og ganske ofte kan der komme nogen ganske spænende diskusioner i gang
- når man mindst venter det.

>Nok er Danmark en andedam, men springet fra side 9 honoraret på 500 kr. og
>honoraret for en Playboy/Penthouse serie er trods alt ikke 3.999.500 kr.

Det er jo 2 forskelige ting - det ene er lokalt det andet er
internationalt - hvad de enklete modeler for ved jeg ikke præcist
eller på rigs dansk jeg aner det ikke ... men jeg forestiller mig at
man b.la tegner en kontrakt om retigheder og nye optagelser hvis det
viser isg at være et hit og de så ikke går over til et kornkurene
magasin - men jeg kunne ikke forstille mig at en go model liger på
under 50 000 $ F.eks Ami sweet Nanna Gibson Lexsus Lokclair alexsus
winston mmf.

>Ang. en prisliste lavede Steve Shields (redaktør for Mayfair) en liste over
>hvad han ville give for en serie billeder med en given celebrity. Den så
>sådan ud:

jamen det er jo klart de vil løbe af , men de vil også sælge godt selv
de mindst ny figne ville jo nok gerne se derres tv pop stjerne helt
nøgen om muligt

>Madonna: 0 kroner.

jamen der er markedet netop mættet - madonna har jo selv fyldt det

>mere værd end Madanna og måske også Geri Halliwell, men så kommer hun nok
>heller ikke højere op )))

jeg kender ikke rigtigt nogen af de andre og jeg tænker ikke lige på
hende i samenlignings øje med
men hvis jeg skulle tænke over en hun ku ligne så var det måske Ami
sweet lidt borste fra hun ikke har en fregne.

men når jeg ser tilbage over dette weekennds indlæg - hvad er penge ?
hvad er det at være menneske - hvad er det at være menneske i mellem
mennesker - hvad er det i virkligheden vi for i forhold til hvordan
tingene i virkligheden er osv osv.
MvH
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-09-01 17:37

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" skrev

Hej Bo

> vær lige så rar at støt mig

Værsgo.

Jeg synes også det er på tide at vi ser FreYa. Måske til julefrokosten/
nytårskuren i år?

Med venlig hilsen

Peder, som satte opfølgning hvis han kunne huske hvilken af snakkegrup-
perne man må FUTte til, når man kommer fra DSS.

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 17-09-01 19:35

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> wrote in news:9o5g8k.q8.1
@kommunalbastards.org:

Alooo Peder længe siden sidst

> Værsgo.

jeg viste du ville være en klippe i den rette sags tjeneste

> Jeg synes også det er på tide at vi ser FreYa. Måske til julefrokosten/
> nytårskuren i år?

Tjjaaaa hun vil gerne - men jeg tror det bliver næmmer at realisere hende
som porno model :)

> Med venlig hilsen
>
> Peder, som satte opfølgning hvis han kunne huske hvilken af snakkegrup-
> perne man må FUTte til, når man kommer fra DSS.

Hmmm....Tjaaa...det kan være Skal vil være med hvis man tager OT men når der
nu er porno model med i det og din støtte så tror jeg vi rejser med
fundassen på vores side
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 19-09-01 12:42

"Chokmah x@dogSun" <chokmah@mailme.dk> wrote in message
> [...]
der
> nu er porno model med i det og din støtte så tror jeg vi rejser med

FUT dk.snik.snak er vist det man i styregruppen helst ser vi gør,
Julen kommer jo snart, med dejlige engle og nissepiger,
Kvinderne til DSS festerne, bliver mere og mere frigjorte,
uhhhhmm og nu freYa som jule-porno-model (forhåbentlig
også uden for dit indre syn, Bo) Jeg gik jo topløs rundt
sidst *G*

Der holdes gerne Nytårs-kur igen her hos HMM,
Men er det ikke lidt længe til?
Hanne skal til scanning af ryggen den 1/10 og måske
henvises hun så til operation, så vi kan ikke rigtig
komme med forslag til arangemanger pt.
Er der ikke nogen der har en ide med noget i den kommende
måned, helst i en ulige uge for vores vedkommende.

MVH
Henning

FUT. news:dk.snak.snik