Skærme
Fijala 3554
Skærm flimmer/blinker.
Fra : Søren Blom

Dato : 01-09-01 00:48

Hej

Jeg har en Zitech 17" skærm der er ved at få mig til at gå ud af mit gode
skin. Den flimmer og blinker nogen dage så man bliver helt rundtossede af
det. Det er sådan at hvid bliver en meget mild lyseblå, så går der mindre et
eet sekund så skifter den tilbage til normal farve igen og sådan kan det
være hele tiden og så kan der gå en hel dag hvor der intet er galt.
Grafikkortet er et Winfast GeGorce2MX 32MB med tv ud. Computer og skræm er
købt samme, TV ud bruges ikke.
Er der nogen som har et god bud på diagnosen og kur til helbredelse, så jeg
kan få mig en skærm som bare virker ordentlig.
Det skal sige at der er ikke noget statisk som kan forstyrre skærmen.

VH
--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 01-09-01 19:20

Har fundet problemet, opdaterings frekvensen var for lav sat.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-09-01 23:07

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> Har fundet problemet, opdaterings frekvensen var for lav sat.

Nårr ja,,, hvis det kun var det der var problemet,, jaaa såe...

Men da du sagde:

Det er sådan at hvid bliver en meget mild lyseblå, så går der mindre et
eet sekund så skifter den tilbage til normal farve igen og sådan kan det
være hele tiden og så kan der gå en hel dag hvor der intet er galt.

Så kan jeg ikke rigtig forstå at den kun var opdaterings frekvensen....