usb-link
Fra : Mogens Pedersen

Dato : 01-09-01 00:18

Hej.

Jeg har et usb-link kabel, som jeg bruger mellem min stationære og min
bærbar. Det har virket fintmens jeg havde win98se på begge maskiner, men, så
lagde jeg win-me på den ene og så kan jeg ikke længere få det til at virke.
Er der nogen som har en ide om hvorfor det ikke virker mere, ?? speciale
drivere eller noget andet???

Mogens

Fra : Jokke

Dato : 05-09-01 08:49

"Mogens Pedersen" <mogens@solvberg.dk> wrote in message
> [...]

virke.
> Er der nogen som har en ide om hvorfor det ikke virker mere, ?? speciale

hej mogens

Jeg vil bare sige at bruge usb er noget lo......- køb dig to netkort i
stedet fx 3com kort de er nemlig understøttet i de fleste operative
systemer. de koster lidt mere, de virker også i mange mange ord ( jeg har to
3com kort som er 12 år gamle og de køre stadigt på fuld skrue )

hilsen jokke

hvad skal verden med usb ???

Fra : Mogens Pedersen

Dato : 05-09-01 17:30

"Jokke" <jr_115@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> systemer. de koster lidt mere, de virker også i mange mange ord ( jeg har
> 3com kort som er 12 år gamle og de køre stadigt på fuld skrue )

Jeg bruger min bærbar på flere maskiner bla. nogle uden netværk og på mit
arbejde hvor jeg gerne må koble mig på med usb men ikke på nettet.

Mogens