Anbefalet dyrlæge
Fra : Nina

Dato : 01-09-01 00:01

Hej alle NG-folk

Flere gange har vi snakket om forskellige dyrlæger her, og flere gange er
der nævnt en bestemt kvindelig dyrlæge (tror fra kbh-området) der skulle
være speciel god til katte.
Hvad hedder hun? og hvor er hun fra?

Håber i ved hvem jeg mener, ellers fyr nogle navne af, så kan jeg selv kende
det rigtige

Ha' det godt, og rigtig dejlig weekend til jer alle.
Held og lykke til alle jer der skal på Randers-udstillingen. Lad mig høre
hvordan det er gået

Hilsen Nina

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : "Trine Stubbe eglbj=~

Dato : 01-09-01 06:38

In article <9mp50l$pgc$1@sunsite.dk>, "Nina" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote:

> Flere gange har vi snakket om forskellige dyrlæger her, og flere gange
> er der nævnt en bestemt kvindelig dyrlæge (tror fra kbh-området) der
> skulle være speciel god til katte.
> Hvad hedder hun? og hvor er hun fra?

   Raiku Sarvå (?) ?

/Trine. What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Maj-Britt

Dato : 01-09-01 06:57

Hej Nina,

Jeg tror helt bestemt det må være Raiku - Felina Katteklinik Hun har
adresse på Frederiksberg ( Falstersvej ) og yes hun er super god til katte -
og man kan mærke, at hun virkelig elsker katte ( og det tror jeg også
kattene kan, for de elsker hende right back - undtagen min "hyskat" Coco
meen det er en anden meget laaang historie ...)

God weekend til dig også

Mvh Maj-Britt ( der blev "brutalt" vækket kl.07.34 af en kat ( Ninja ), der
parkerede sin fede mås oven på mit hoved - gad vide om jeg snorkede?? ..)

Fra : Camilla Scharff

Dato : 01-09-01 19:53

Hej Nina

Jeg har selv anbefalet Raiku Sarvå flere gange - hun har en katteklinik
(Felina Katteklinik) og er en rigtig dygtig dyrlæge. Hun bor på Falstersvej
på Frederiksberg og har tlf. 38 88 47 77 (tlf.tid kl. 8-9 alle hverdage).
Jeg bruger hende som fast dyrlæge - det er der mange, der gør - og derudover
er der flere, der bruger hende som "second opinion" eller ved
sygdomme/tilfælde, som egen dyrlæge ikke umiddelbart kan opklare...

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Nina

Dato : 02-09-01 15:13

Hej med jer
Tak for svarene... og i havde alle ret, det var hende jeg tænkte på

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes