Skærme
Fijala 3554
Drivere til LG 915FT plus?
Fra : Lars

Dato : 31-08-01 23:30

Hvor kan jeg finde dem, jeg har kun fået med til windows 95/98 og jeg synes
ikke rigtig jeg kan finde dem på hjemmesiden... nogen der har et link?

på forhånd tak

lars

Fjern DONTSPAM i emailadresse, så virker den!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-09-01 01:05

"Lars" <ledj@DONTSPAMprivat.dk> wrote in message
> Hvor kan jeg finde dem, jeg har kun fået med til windows 95/98 og jeg
synes
> ikke rigtig jeg kan finde dem på hjemmesiden... nogen der har et link?

Nu plejer man ikke at have specielle driveres til skærme,,,

men har du kigget på http://www.lgservice.com

Jeg har fundet Windows 2000 drivers,,, hvis det er det du skal bruge....

Fra : Lars

Dato : 01-09-01 11:17

> Nu plejer man ikke at have specielle driveres til skærme,,,

jo man gør :)

> men har du kigget på http://www.lgservice.com

ja, men jeg kan kun hente sådan nogle små exe filer, når jeg klikker ind på
'software updates', det er meget mærkeligt?!
> Jeg har fundet Windows 2000 drivers,,, hvis det er det du skal bruge....

det er dem jeg skal bruge :)

nu har du også en skærm magen til min, er det muligt at få en skærm som ikke
buer i toppen og i bunden?
grunden til jeg vil prøve de originale driveren er, at jeg skærmen buer i
toppen og i bunden på midten (ca. 2-3mm ind mod skærmens centrum). Jeg kan
umiddelbart ikke fjerne det med menuerne, så jeg tænkte om driverne måske
kunne rette det ellers må jeg få den repareret eller byttet... jeg kan gi'
225 kr og få en ny skærm med det samme, hvilket jeg er nødt til hvis
driverne ikke virker.. :/

på forhånd tak

lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-09-01 19:42

> jo man gør :)

Windows plejer da ellers altid at finde nogen der virker...! Men ja de
rigtige drivers er da altid det bedste

> nu har du også en skærm magen til min, er det muligt at få en skærm som
ikke
> buer i toppen og i bunden?

Jeg har en Samsung SyncMaster 900SL+, så nej jeg har ikke en magen til
din....

hvad mener du foresten med at den buer i top og bund?? Jeg troede den var
total flad...!

Jeg har da selv tænkt på at få denne byttet/opgraderet til LG skærmen,,, Da
jeg netop synes at min ikke har en særlig super tegning i billedet..

> grunden til jeg vil prøve de originale driveren er, at jeg skærmen buer i
> toppen og i bunden på midten (ca. 2-3mm ind mod skærmens centrum

Kan du ikke finde det i menuen på selve skærmen??

På min heder det:

Pincushion/Trapezoid

Fra : Lars

Dato : 02-09-01 20:28

> Kan du ikke finde det i menuen på selve skærmen??

Det er ikke siderne der buer ind det er i toppen og i bunden, forestil dig
et timeglas, som ligger ned...
Det er ikke meget, men det er nok til at billedet bliver underligt at se på
og så bliver det irriterende

> På min heder det:
>
> Pincushion/Trapezoid

Alt det fancy værk har denne skærm også, men lige præcis det som er galt,
kan det ikke rette :O/

Det er ellers en totalsej skærm, med det bedste billede jeg nogensinde har
set (udover de der nye skærme på cebit messen med 200 dpi ;)

/lars