BoomTown
Fra : Whammer

Dato : 31-08-01 21:52

Hey ville bare lige spørge om der var nogen som har fået priser på boomtown
ADSL....
Man kunne jo prøve salgs afdelingen men de har nok lukket nu! =/

//Whammer

Fra : Christian

Dato : 01-09-01 19:08

Hej,

Jeg ringede til 80 80 80 80 (teledanmark) i går for at høre om priser...
Efter at have sagt BOOMTOWN ADSL fem gange stillede hun mig vidre til deres
Adsl afdeling

Der skulle jeg så også sige BOOMTOWN ADSL fem gange plus at jeg også skulle
stave til det,
men det kendte de ikke noget til, de spurgte om jeg var sikker på at det var
teledanmark, jeg sagde så at de kunne læse om det på www.boomtown.net og at
der i bunden står "Copyright © 2001 | TDC internet | All rights reserved"

Efter et stykke tid fik jeg at vide at det var Opasia og ikke dem jeg skulle
snakke med...
Godt så blev jeg stillet vidre til Opasia netsalg, hvor jeg kun skulle sige
BOOMTOWN ADSL tre gange indtil de fandt ud af hvad det var...
Der fik jeg så at vide at priserne først bliver offentligt gjort den 10.
september

Så vi må vente i spænding til den 10.

Mvh Christian

Fra : Jan Cordsen

Dato : 01-09-01 10:14

Hejsa

Hvis nu lige man kigger på deres pruduktblad _____>>>>

Bredbånd SalgTlf. 80 80 80 31
Har du spørgsmål til din ordrebekræftelse eller produktet, inden
Boomtown ADSL er leveret, kan du kontakte Bredbånd Salg på 80 80 80
31.

<< Snip<<

/Jan Cordsen

Fra : Whammer

Dato : 01-09-01 13:24

> [...]
> Har du spørgsmål til din ordrebekræftelse eller produktet, inden
> Boomtown ADSL er leveret, kan du kontakte Bredbånd Salg på 80 80 80

Ok, tror skam bare jeg venter til den 10 september til priserne bliver
offentlig gjort.
Tak for hjælpen :)

-Whammer