Foto
IBM760 5420
Teil 3020
kender nogen Epson printer 895 til fotos?~
Fra : Søren Petersen

Dato : 31-08-01 21:17

så den i dag hos fotohandleren - kvaliteten så ud til at være helt i top
printer kant til kant 10x15 og A4

nogen der ved noget om denne printer?? hvor meget blæk bruger den
er det et godt køb? fotohandler kr 2995.- på nettet set til kr 2465.-

det så meget flot ud!!!
vil gerne høre kommentarer fra nogen der kender noget til denne printer!!

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 31-08-01 23:18

Jeg har en 890. Generelt synes jeg at det er svært at lave gode print, da
der findes så mange kvaliteter, og printeren kun har indstillinger for egne
papirtyper. Denne printer er ingen undtagelse, men når det virker ser det
dødflot ud. Den vandt en test i PC bladet....

Tim

Søren Petersen <no@spam.dk> skrev i en

Fra : Søren Petersen

Dato : 01-09-01 08:38

hej Tim

den nye her skulle være sidste nye skud på stammen - fotohandleren havde
første lige fået den i går!!

Fra : Jeppe Møller

Dato : 01-09-01 15:26

Jeg sad lige og kiggede på Edbpriser.dk

Jeg kender ikke printerne, men for mig ser 890'eren ud som et bedre
køb? 500,- billigere og skriver hurtigere ud.
9,6ppm mod 895'erens 7,8ppm.

Hvad er forskellen siden 895'eren er dyrest?
'overvejede at købe 890.

/Jeppe