Skærme
Fijala 3554
Lcd Skærm + Væg Ophæng???
Fra : Martin Blirup

Dato : 31-08-01 19:47

Hej Ng!

Jeg kunne godt tænke mig en lille 15.1" lcd skærm, i ved? bare en lille
diskret en! Men nu står det sådan til at jeg ønsker at den skulle kunne
hænge på væggen, og ikke på så'en en fod! Indtil nu har jeg kun fundet 1 på
www.edbpriser.dk. Den hedder "ADI MicroScan LCD I600" og den er ikke lige
hvad jeg har lyst til, næ nej!
Så skriv lige hvis i kender navnet på en sådan skærm, det ville være godt
nok, syntes jeg!

Hvis i ikke aner hvad jeg fabler om, så se her:
http://www.edbpriser.dk/prodfoto/H028/002-0028.jpg
Ja sådan ser den altså ud!

EMail: Qwerty@Mail.Tele.Dk
/Martin

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 02-09-01 13:09

Fredgaard har haft en skærm der hed "AG Neovo F-15". Jeg har selv købt en
saådan, dog ikke til vægophæng.
Bag på skærmen er fire huller til skruer, så mon ikke der findes noget
vægophæng som ekstra udstyr?
Skærmen er i øvrig rigtig god og koster ikke mere end ca. 4k.

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : TheKeeper

Dato : 02-09-01 20:13

"Thomas Rokamp" <mail@crax.com> wrote in message
> [...]
> vægophæng som ekstra udstyr?
> Skærmen er i øvrig rigtig god og koster ikke mere end ca. 4k.

Ja, den skærm er virkelig god, kan klart anbefales!

-Rolf

Fra : SlowHand

Dato : 02-09-01 20:01

> Jeg kunne godt tænke mig en lille 15.1" lcd skærm, i ved? bare en lille
> diskret en! Men nu står det sådan til at jeg ønsker at den skulle kunne
> hænge på væggen, og ikke på så'en en fod!

Stort set alle fabrikanter af fladskærme sælger vægophæng til deres skærme
som
ekstraudstyr. Prøv at søge på edbpriser under "tilbehør" ved fladskærme. Der
er næsten ikke
andet end vægophæng.

/SlowHand