Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tamron AF 90mm F2,5
Fra : Gert Kethmer

Dato : 31-08-01 19:31

Jeg har fået tilbudt dette objektiv brugt for 1600,- kr.

Jeg vil bruge det til portræt/model-fotografering.

Har I nogle
- erfaringer I kan dele med mig?
- meninger om prisniveauet?
- nogle gode råd om hvad jeg skal sikre mig?

På forhånd tak for jeres altid gode svar!

Gert

Fra : Stig Rex Olkjær

Dato : 02-09-01 18:57

Jeg har selv et sådant objektiv. Uden AF. Det er en ældre sag, men rigtig
god. For nogle år siden var de ikke til at opdrive, og når man fandt et var
de ret dyre. Så den pris du skal give lyder rimelig. Jeg går ud fra det er
den model i metal og med macro. Husk der skal en adapterring på til dit
camera. Hvis ikke det er 2 forskellige vi taler om. Stig.

Fra : Bjorn Pedersen

Dato : 02-09-01 22:22

"Stig Rex Olkjær" <as.olkjaer@mail.dk> wrote:
: Jeg har selv et s?dant objektiv. Uden AF. Det er en ?ldre sag, men rigtig
: god. For nogle ?r siden var de ikke til at opdrive, og n?r man fandt et var
: de ret dyre. S? den pris du skal give lyder rimelig. Jeg g?r ud fra det er
: den model i metal og med macro. Husk der skal en adapterring p? til dit
: camera. Hvis ikke det er 2 forskellige vi taler om. Stig.
: "Gert Kethmer" <gert@lundbeck.com> skrev i en meddelelse

AF-versjonene har ikke adapter, ellers er de stort sett like.

-Bjørn
Bjørn Pedersen
Email: bp@omegav.ntnu.no