Java bytecode Maskine
Fra : Janus Engstrøm

Dato : 31-08-01 14:22

Søren 'Disky' omtalte engang noget hardware der kunne rekvireres for US$
50 et eller andet sted, men jeg kan ikke lige finde den post, hvori det
står. Er der nogen herinde (ud over selveste Disky) der kan huske denne
URL ?

Vh Janus

--
Posted from [195.54.66.5]

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 31-08-01 14:37

"Janus Engstrøm" <janus141@pop.k-net.dk> skrev i en meddelelse
..
> [...]
hvori det
> står. Er der nogen herinde (ud over selveste Disky) der kan

Selvfølgelig kan jeg det :)

Her er et par stykket:
http://www.ibutton.com/TINI/ start her
http://www.systronix.com/tini/tini.htm
http://www.smartsc.com/tini/
http://www.apms.com.au/tini/
http://www.junun.org/TINI/

Jeg er forresten ved at komple den sammen med en MP3 dekoder chip
Så den kan afspille fra enten en HD eller fra en server via
ethernet.

Håber det hjælper lidt, eller kan du bare sige til.
Kontakt mig evt på ICQ.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Brian Matzon

Dato : 31-08-01 21:38

"Soren 'Disky' Reinke" <disky@disky-design.ihsyd.dk> wrote in message
> [...]
>

> Jeg er forresten ved at komple den sammen med en MP3 dekoder chip
> Så den kan afspille fra enten en HD eller fra en server via

Nam nam, det lyder interessant...
Gider du at uddybe lidt ?

/Brian Matzon

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 03-09-01 07:35

via

> Nam nam, det lyder interessant...
> Gider du at uddybe lidt ?

Selvfølgelig.

Jeg kobler en MP3 dekoder chip til mit tini board, chippen er en
STA013, den bliver brugt i mange selvbyg mp3 afspillere, da den
er nem at bruge og koble sammen med andet udstyr.

Man smider data serielt ind i den, og ud kommer en dekodet
digital data strøm, som ryger igennem en CS4334 digital til
analog konverter, på udgangen lige lidt filter og vupti 2 stk.
analog kanaler lige til at smide i forstærkeren :)

Da Tini boardet har indbygget ethernet kontroller, kommer første
udgave til at kunne hente mp3 via ethernet fra en server, hvorpå
der kører noget software som selvfølgelig også er java :)

En senere udbygning bliver at koble en HD på systemmet så det kan
køre standalone, f.eks i ens bil (hvis man har en

Når jeg er kommet lidt videre, laver jeg en hjemmeside så folk
selv kan bygge med osv :)

Hvis der er spørgsmål eller ideer, så spørg endeligt.