Katteudstilling i Randers?!
Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 31-08-01 12:56

Halloooooo?

Jeg undrer mig over at der slet ikke har været talt om weekendens
forestående katteudstilling.

Er der slet ingen herfra der skal med?!

Jeg skal i hvertfald derop og kigge på katte og katte og katte...

Hilsner

Lisbeth

--
Posted from [195.97.164.98]

Fra : Birgitte

Dato : 31-08-01 15:46

Jo da Lisbeth, jeg kommer da
Vi skal have NFO Journey, NFO Kim Wilde, MCO Capri, MCO Calibra og MCO
kastrat Tipico Toscano
med.
Vi glæder os, da det er længe siden vi sidst har været afsted på udstilling.
Vi ses,- håber du lige kigger forbi vores bur, men jeg er nok helt rundt på
gulvet, da jeg også skal vise et par af vores killingekøbere igang på
udstillingen.
Mange miauuer fra Birgitte

DK. True Trust
www.truetrust.dk