Terminitor 3...
Fra : Anders

Dato : 31-08-01 12:34

Rygtene er løs...

Snart er der kun Arnold tilbage, hvis rygterne ellers taler sandt. James
Cameron har sagt nej til at instruere, Linda Hamilton har ligeledes takket
nej og nu melder Edward Furlong fra. Den 24 årige stjerne som fik sit
gennembrud i Terminator 2 skal vælge mellem en stor skurkerolle i Buffy
eller som John Conner i Terminator 3. Den nye instruktør Jonathan Mostow
peger i stedet på Seth Green som en værdig afløser for Furlong. Den
foreløbige arbejdstitel på T3 er: Terminator 3 : The Rise of the Machines.
Optagelserne er så småt ved at begynde, så meget er endnu usikkert...

(Fra DVDOO)

Er der nogen der ved hvilket filmselskab der står bag?? Efter som Cameron
ikke er med og Carolco er gået på røven er alt vel muligt..?..

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 31-08-01 14:12

Hej !

**********************QUOTE****************************
Mario Kassar og Andy Vajna's C-2 Pictures, købte i 1997 rettighederne
til Terminator franchisen, hvilket betyder at de kommer til at stå bag
produktionen. Men filmen skulle også have økonomisk opbakning. Kassar
og Vajna kom originalt til 20th Century Fox, men de henviste dem til
MGM da det var dem der ejede Carolco gruppen (herunder C-2 Pictures) og
Orion films. De sagde nej, og før Fox kunne nå at give et bud blev VCL
Communications (de tyske distributører fra de 2 første film) og Toho-
Tawa fra Japan de finansielle partnere. Denne aftale blev lavet i
oktober, 1999. Og det ser ikke ud til at blive billigt. Ahnuld sagde
følgende til "The New York Post": "De to manuskriptudkast jeg læste,
var så stort anlagte at det ville koste $300 millioner at lave dem (ca.
2 gange så meget som verdens dyreste film - Pearl Harbor), så de er i
øjeblikket ved at nedkøle det. Vi behøver jo ikke at se en 747 styrte
ned i L.A.'s midtby, vi kan jo bare lave det på en fodboldbane eller
sådan noget.".

det er taget fra film.i.dk...........

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 31-08-01 16:21

Seth Green rygterne er allerede manet i jorden...

Med venlig hilsen
Rasmus

Fra : John Hinge

Dato : 01-09-01 10:46

Rasmus Christiansen wrote:

> Seth Green rygterne er allerede manet i jorden...

Jeg tror du misforstod dvdoo rygtet.
Det der mentes var vist at Edward Furlong sku være blevet tilbudt at
spille bad guy i Buffy. Hvilket jeg finder let underligt. Al ære og
respekt for serien Buffy (med min sig, kan jeg så andet ?) men jeg
tror ikke liige der er plads på budgettet til en gut som Furlong.
På den anden side. Buffy er netop flyttet fra WB til UPN, og de skal
selvfølgelig ud og bevise hvorfor det var et godt valg.. Alt kan ske :)

Samtidig har der så åbenbart været et rygte om at Seth Green skulle
være blevet tilbudt at medvirke i T3.. Tjaa han er en ok skuespiller,
jeg synes han er fantastisk som Scott Evil i de 2 Austin Powers film.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 31-08-01 17:19

Anders wrote:

> Er der nogen der ved hvilket filmselskab der står bag?? Efter som Cameron
> ikke er med og Carolco er gået på røven er alt vel muligt..?..

Masser af info om T3
<http://www.coronaproductions.com/films/details/terminator3.html>

og endda lidt om T4
<http://www.coronaproductions.com/films/details/terminator4.html>