Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital Macros
Fra : Rz

Dato : 31-08-01 11:35

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-08-01 12:32

"Rz" <spam@spam.com> wrote in message news:9mnp3m01ij9@enews4.newsguy.com...
> Digital macro: I'm Buzy
> http://24.12.240.141/ShowPhoto.cfm?PhotoID=21892

Flot billede,, men jeg synes der er for meget gult.. Og der er ikke mange
detaljer af bien.

> Digital Macro: Hopper
> http://24.12.240.141/ShowPhoto.cfm?PhotoID=20764

Det er sådanne billeder,, der viser at en så lille væsen også har en
personlighed....!

> Fisheye Fun: Nosy Cat
> http://24.12.240.141/ShowPhoto.cfm?PhotoID=14373

Ja sjovt billede med din nyindkøbte 17 mm,,, Du har vist det før....

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 31-08-01 12:44

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3b8f7592$0$284$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
har en
> personlighed....!

> Ja sjovt billede med din nyindkøbte 17 mm,,, Du har vist det

Disse billeder viser jo klart at Nikon Coolpix er genialt til
makro billeder.

Men hjælp hvor blev den kat dog grim :)

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-08-01 19:01

"Soren 'Disky' Reinke" <disky@disky-design.ihsyd.dk> wrote in message

> Disse billeder viser jo klart at Nikon Coolpix er genialt til
> makro billeder.

Er du sikker på at det er det kamera billederne er taget med....

Katte billedet er da vist her på usenet,, for et halvt års tid siden,,, og
det mener jeg da var en nyindkøbt 17 mm,,, og jeg tror ikke man kan sætte
objektiver på Coolpix´en.