Kan formfelternes "rullegardin" slås fra ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 31-08-01 10:46

Jeg er ved at lave en lille chat, og det er meget irriterende for brugeren,
at hver gang han indtaster noget, så ruller der et "gardin" ned/op, hvor der
står alle de indtastninger han har lavet for nylig. Dette er en god hjælp
til brugeren i mange tilfælde, men ikke her.

Kan man fjerne denne rullegardinfunktion i tekst-indtastningsfelterne til
forme?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Mickey

Dato : 31-08-01 11:35

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man fjerne denne rullegardinfunktion i tekst-indtastningsfelterne til
> forme?

det kan du ved at give feltet et tilfældigt navn hver eneste gang, det gir
dog problemet ved modtager-filen...

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
http://susie.dk/coderedworm.html

Fra : Christian Holm

Dato : 31-08-01 12:01

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> wrote in message
> Kan man fjerne denne rullegardinfunktion i tekst-indtastningsfelterne til
> forme?

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men jeg vil tro du tænker på bl.a.
IE's autocomplete feature. Den kan disables ved at indsætte følgende i
input-tagget: AUTOCOMPLETE = "OFF". Dette er dog ikke en del af
W3-standarden, og hvorledes man får Mozilla til at lade være ved jeg ikke.

Christian

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-08-01 12:16

I IE slå autocomplete fra.

On Fri, 31 Aug 2001 11:45:47 +0200, "Jakob Munck"

Fra : Jakob Munck

Dato : 31-08-01 12:27

Tak for det !

jm