Skærme
Fijala 3554
TFT skærm...
Fra : Anders Ravn

Dato : 30-08-01 18:39

Hej NG!

Nogen der har nogen idé om hvordan man rengører en TFT skærm uden at
ødelægge den.... Sådan "en fugtig klud" virker altså ikk.... Kan man ikk få
et eller andet rengøringsmiddel til TFT-skærme...?

Min ligner efterhånden et eller andet der har været med i Sahara eller noget

*/Anders

Fra : Torben Leander

Dato : 31-08-01 15:00

> Nogen der har nogen idé om hvordan man rengører en TFT skærm

Hej Anders !

Jeg havde samme problem. Ligegyldigt hvad jeg forsøgte med, så blev det bare
værre. Så kom jeg på den ide, at tage noget destileret vand med hjem fra
arbejde. ( Det man f.eks. bruger til loddekolber ). Tog et stykke
køkkenrulle som jeg gjorde fuftigt. Rensede skærmen. Tørrede efter med et
tørt stykke, og vupti, så var den som ny.

Hilsen
Torben Leander.

Fra : Anders Ravn

Dato : 04-09-01 18:56