Orange og Telia til Telmore fungerer fint,~
Fra : Kim Bjoern

Dato : 30-08-01 17:27

Hej NG

Jeg har fulgt denne gruppe nøje de sidste 2 uger

Det lader sjovt nok til, at folk ikke har problemer med at flytte til
Telmore, hvis de er kunder hos Orange og Telia.

TDC virker til gengæld som dem, der er flest problemer med af ovenstående.

Det er i særdeleshed mærkeligt i så fald, idet Telmore kører på TDC's net,
det gør de andre tre ikke!!!

Men det er TDC, der står for nummerflytningen, og det interessante er, at
Orange og Telia jo kører på deres eget net eller Sonofons (roaming), men ved
at overflytte dem til Telmore eller Worldonline, så får TDC også en bid af
kagen, i og med, de kører på TDC's net.

Jeg kan jo ikke fastlå med sikkerhed, det er det, der er årsagen, men man
har vel lov at tænke sit?

Mvh Kim

Fra : Fischer

Dato : 30-08-01 17:55

> Jeg kan jo ikke fastlå med sikkerhed, det er det, der er årsagen, men
> man har vel lov at tænke sit?

Mit problem er med flytning fra Sonofon. Jeg kender flere tilsvarende.
Så der holder din "tanke" ikke.

*Fischer

Fra : Alex Tiedemann

Dato : 30-08-01 19:51

Hej Kim,

On Thu, 30 Aug 2001 18:26:40 +0200,
"Kim Bjoern" <antispam@nospam.com> wrote:

>Det lader sjovt nok til, at folk ikke har problemer med at flytte til
>Telmore, hvis de er kunder hos Orange og Telia.

Her den 1/9 er det to måneder siden jeg bestilte flytning af mit
nummer fra Orange til Telmore - det er endnu ikke blevet flyttet, og
har hellerikke modtaget nogle informationer om, hvornår overflytningen
vil finde sted.

Men bortset fra det, kender jeg flere som har Telmore abonnement, og
de er alle glade for det, så jeg håber det er værd at vente på.

--
Mvh.
Alex T.