MT-NewsWatcher
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 30-08-01 15:43

Da jeg tænkte at jeg ville begynde, at undersøge den binære del af
usenet, dl'ede jeg subject version 3.1 - har aldrig prøvet den før.
Umiddelbart virker det jo meget glad og man er glad for at man har
flatrate, da den hele tiden er på.

Jeg har bare et enkelt punkt: Hver gang den har fået samlet headers står
den i umindelige tider og renderer (eller hvad man nu skal kalde det) -
er det virkelig nødvendigt hver gang man åbner en gruppe? Når jeg
forsøger at åbne de store gruppper (flere tusinde beskeder), sker det
temmelig ofte at den aldrig stopper sin 'rendering'! Jeg har ladet den
stå i ti minutter og alt undtagen musen er dødt! Jeg har desuden
bemærket, at hvis man skifter program imens den henter headers er man
næsten sikker på at den ikke overlever det.

Er det et problem, som man skal leve med hvis man bruger MT, eller er
jeg den eneste det går ud over?

Ifølge manualen, er det enten serveren (CC) eller at jeg ikke bruger
XOVER, men det gør jeg!

MVH ANR

P.s. konsekvent når jeg quitter den kommer den med en fejl -194

Apu: "Is it me or do your plans always involve
some horrible web of lies?"
Homer Simpson: "It's you."

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-08-01 17:12

In article <1eyyonp.dl0bes19xebr4N%anrNOTPART@OFMAILmac.com>,
anrNOTPART@OFMAILmac.com (Andreas N Rasmussen) wrote:

> Er det et problem, som man skal leve med hvis man bruger MT, eller er
> jeg den eneste det går ud over?

Det er ikke et problem jeg har. Hvor meget RAM har du givet MT?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 30-08-01 18:55

> Det er ikke et problem jeg har. Hvor meget RAM har du givet MT?

Da jeg først oplevede det, satte jeg den ekstremt op til 30mb - jeg har
ikke fået den sat ned på et fornuftigt niveau siden.

MVH ANR

"Does anyone have change for a button?"
-Montgomery Burns

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-08-01 20:33

In article <1eyywix.134zpkn1xabab2N%anrNOTPART@OFMAILmac.com>,
anrNOTPART@OFMAILmac.com (Andreas N Rasmussen) wrote:

> Da jeg først oplevede det, satte jeg den ekstremt op til 30mb - jeg har
> ikke fået den sat ned på et fornuftigt niveau siden.

Jeg har min sat til 10Mb, og det kører upåklageligt.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk