sandorm
Fra : Benjamin Graugaard N~

Dato : 30-08-01 11:19

Jeg har forsøgt mig med lidt fiskeri fra Århus Havn.
Dem der fanger noget fisker med sandorm. Er der nogen der ved hvor man kan
grave sandorm. Eller et sted man kan købe sandorm?

Hvor er det bedste at fiske fra Århus Havn?

VH. Benjamin

Fra : Nielsen

Dato : 30-08-01 13:30

Du kan købe sandorm og børsteorm i stort set alle grejbutikker. Personligt
foretrækker jeg at fiske fra den nye dækmole mod syd, men inde i havnen ved
catlink fanger de flere pæne rødspætter og andet godt.
Mens det har været varmt, har det klart været bedst at fiske morgen og
aften/nat - det ser ikke ud som om tidspunkt betyder det store i
havnebassinerne.
Personligt er jeg ikke så glad for at fiske i havnen, da det er min
overbevisning at vandet og dermed fiskene ikke går helt fri af forurening.
Jeg har dog ladet mig fortælle at man skal fiske derinde, hvis man vil fange
sild og markel.

Fra : Benjamin Graugaard N~

Dato : 30-08-01 21:53

Tak for tippene. Du må gerne være mere konkret med hvor man kan købe
sandorm, hvis du kan. Jeg har kun været i en egentlig grejbutik her i Århus.
Den hedder Jagt og Fiskeri, der har de ikke sandorm...

VH. Benjamin

Nielsen <someone@microsoft.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Blqj7.20766$3q.702781@news010.worldonline.dk...

Fra : Nielsen

Dato : 01-09-01 10:59

Jeg har ikke styr på navnene på de enkelte butikker, men der ligger en i
Fredensgade, der vist hedder et eller andet med flue. Også er der
www.grejbiksen.dk i Trige, hvor jeg selv handler. Den er vist lige en tand
billigere mht. orm, men benzin/busbillet kan ikke opveje prisen i forhold
til Fredensgade butikken. Der ligger vist også en grejbutik på
Vesterbrotorv, men der har jeg ikke været.

Fra : Ole Mose

Dato : 01-09-01 14:45

Der ligger vist også en forretning på Rosenvangsallé i Højbjerg.

Mvh

Ole

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 01-09-01 17:37

Det gør der. Den hedder FB Grej.

Jensby

Fra : Benjamin Graugaard N~

Dato : 04-09-01 12:25

Tak for hjælpen alle sammen.
Nu skal jeg nok komme til at fange noget

Benjamin

Fra : Ulla

Dato : 18-10-01 19:22

Nielsen <someone@microsoft.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Rj2k7.21646$3q.785567@news010.worldonline.dk...

Fra : Erik Munck

Dato : 30-08-01 18:40

Jeg mener at det må være fra kajen.

Munck

"Benjamin Graugaard Nielsen" <benjamin@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3b8e138d$0$3245$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Sebbe

Dato : 03-09-01 22:29

Dragefisken på vesterbrotorv. har ingen sandorm men de spillelevende
børsteorm gående i et akvarie..
prisen er såvidt jeg lige kan huske 25 kr. for 10 stk.

Fb grej har sandorm i en udendørs automat 8 stk sandorm for 2x10 kr.

m fvh
Sebastian

Fra : Kenneth Jensen

Dato : 03-09-01 23:04

Hejsa

Jeg ved at Stefs Fluebinding i fredensgade ved rutebilstationen er begyndt
at sælge levende sandorm.. Prøv der..

KEnneth