Hele bredden
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 30-08-01 09:27

Hej:

Hvordan får jeg min hjemmesides åbningsbillede (index) til at
fylde så meget mod højre at den grå (nedtonede) pilesøjle
forsvinder - ligesom den er borte på den næste side,
velkomstsiden?

(Hvis det ka la sig gi sig vil jeg være glad for svar som ikke
handler - ret meget - om HTML-kodning...)

På forhånd tak og

--
Hej: Jørgen / www.grandt-aarhus.dk
Berømte Sidste Ord III:

Fra : kriller©

Dato : 30-08-01 10:47

On Thu, 30 Aug 2001 10:27:25 +0200, =?iso-8859-1?Q?J=F8rgen_Grandt?=
<Grandt@OnCable.dk> wrote:

> [...]
>velkomstsiden?
>
>(Hvis det ka la sig gi sig vil jeg være glad for svar som ikke
>handler - ret meget - om HTML-kodning...)

Mener du scrolleren???

Hvis det er den du mener, så kan du slå den fra, ved at klikke på
noget i retning af "vis aldrig scrollbars"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-08-01 18:56

Thu, 30 Aug 2001 09:46:49 GMT, skrev kristian@NOSPAMit-avisen.dk
(kriller©):

>Mener du scrolleren???

Det må det være.

Jeg kan godt ikke lige se, hvordan den gerne vil være der.

Det kan nemt fjernes, som ganske vist indebære (i min løsning) at
der skal koipieres lidt html ind, men det er rimelig enkelt

Der, hvor der på siden står <body....>, erstat den med:
<BODY onclick=self.focus(); vLink=#0000ff aLink=#0000ff
link=#0000ff bgColor=#000000 scroll="auto">

Det er blot scroll="auto", som skal kopieres ind i <body ....>

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 30-08-01 19:39

Knud Gert Ellentoft vidste og viste hvordan:

> Det kan nemt fjernes, (...)

Tak!

--
Hilsen: Jørgen / www.grandt-aarhus.dk
Berømte Sidste Ord IV:

Fra : kriller©

Dato : 30-08-01 20:57

On Thu, 30 Aug 2001 20:39:06 +0200, "Jørgen Grandt"
<Grandt@OnCable.dk> wrote:

>Knud Gert Ellentoft vidste og viste hvordan:

Noget man hurtigt finder ud af i de her design-nyhedsgrupper er, at
ham knud er en gammel rotte, der kan sine cowboytricks

Hilsen kristian