Kærlighed og seksualitet i mellem ældre me~
Fra : Chokmah

Dato : 30-08-01 01:41

fand lige denne link :http://www.omageil.de/home/home.htm

er der nogen der har erfaring med folk på over 65 år der har et
reglmæsigt sex liv - det slog mig lige at jeg kunne forestille mig det
meste - men det kunne jeg ikke lige visualisere- som en god vend
snedte mig denne link
MvH
Bo

Fra : Anita

Dato : 03-09-01 13:27

"Chokmah" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> reglmæsigt sex liv - det slog mig lige at jeg kunne forestille mig det
> meste - men det kunne jeg ikke lige visualisere- som en god vend

Hejsa

Dit indlæg får mig til at tænke på de vanskeligheder man (læs: jeg) kan have
ved blot at forestille sig sine forældre som seksuelle væsner. Gad vide
hvorfor det er så pokkers svært... de er jo trods alt mennesker som alle
andre. Mon det er pga. deres alder, eller det at de er ens forældre, eller
hvad er det der gør udslaget?

Måske nogle af jer kan give en forklaring på det?
Venlig hilsen Anita

Fra : Chokmah

Dato : 03-09-01 14:15

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> wrote in

> [...]

> som alle andre. Mon det er pga. deres alder, eller det at de er ens
> forældre, eller hvad er det der gør udslaget?

Tjaaa nu har jeg ret unge forældre der er 20 års forskeld så .... menjeg
tror ind til jeg var 9-10 år faldt det mig slet ikke ind at de havde haft
mere ind 2 samleje nemlig ved undfangelsen af min søter og mig
men så blev de jo skildt - og der hørte jeg min fader have samleje med sin
nye kone da jeg var 10-ja jeg var i sjok -og de næste 8-9 betragtede jeg
hende osm skøen fra babylon - I dag har jeg eller de siden jeg var 17-18 år
har dte nu faldet mig helt naturligt at min FAR har det - vi diskutere
detalier osv. det er nu meget festeligt men min mor - jamen det kan jeg slet
ikke forestilli mig og da hun for 5 år siden betroede mig at hun havde fåed
spiral ( som hun pædagoisk forklarede mig var for at undgå uønsket
graviditet ) ja der var jeg sgu da ved at gå i sjok .... det er mig ganske
umligt at tænke tanken til ende at hun skulle være med i den slags - men
slevfølig er hun det - hvorfor det er sådan ved jeg sgu ikke - hun er ikke
et seksuelt væsen for mig - hun har arldrig udtrykt andet ind det var noget
over reklameret lort - hvor i vi fandt en fælles foragt for Freud - men hun
er også meget akademisk en eklatent begavelse - men hun har bare ikke rat
mange følser der strækker sig ud over det pragmatiske - mit minde om hende
som barn var det tæteste hun kom på kærlighed var at komme på kursus og lære
noget nyt - så det er jo mange ting - men et eller andet har dte da gjort
jeg TROEDE virkeligt ikke at kvinder at seksuel fornøjelse før jeg var i
slutningen af 20 erne og jeg er da hænd i 30 erne før jeg fandt ud af at der
ligefrem var nogen der havde samme seksuelle lyst som mig selv - jeg skulle
da blive 33

> Måske nogle af jer kan give en forklaring på det?

well det var sådan mit private bud ud fra egen erfaring / oplevelse - det
roder vist lidt
MvH
Bo