> Jeg har masser af andre numre jeg kan bruge i mellemtiden. De kan bruges
til
> at ringe op fra og jeg kan fortælle de nærmeste hvilket nummer jeg kan
> træffes på.
>
> Sagen er bare, at jeg i over 3 år har haft det samme mobilnummer hos
> Sonofon.
> Der er altså 2 milliarder mennesker (næsten ...
) som kender dette
nummer
> og forventer at kunne fange mig på det.
Det problem kender jeg ganske udemærket.
Jeg har også skiftet fra Sonofon til Telmore, men der er ikke sket en skid
siden mit abonnement hos Sonofon blev lukket for over to uger siden, så nu
kører jeg med et gratisabonnement hos Telia.
Det jeg er mest træt af er Telmores inkompetente supportafdeling, der hver
gang man ringer ind til dem lover at de nok skal få bragt tingene i orden.
Første gang jeg ringede ind til dem, fik jeg at vide at de ikke havde
modtaget papirerne fra Sonofon, men de ville ringe og rykke efter dem og så
ville jeg få besked hurtigst muligt - det er nu over tre uger siden og jeg
har intet hørt.
Da jeg ringede ind til dem anden gang fik jeg at hvis mit abonnement hos dem
ikke var iorden mandag (jeg ringede fredag), ville de bede Sonofon åbne mit
gamle abonnement - intet skete - det er nu over to uger siden.
For ca. fjorten dage siden ringede jeg så igen ind til dem - her fik jeg at
vide at de straks ville undersøge sagen og så ville jeg senest næste dag
modtage en e-mail med en forklaring - jeg har stadig intet modtaget.
Iøvrigt mystisk at Frank Telmore ikke skriver i gruppen for tiden - man må
da håbe han har røde ører over hans inkompetente supportafdeling.
Mvh
John K