God lygte og billige batterier
Fra : Herbie

Dato : 29-08-01 22:50

Check out www.billigebatterier.dk
De har bla. en fremragende vandtæt håndlygte - rigtig god til sejlsport.
Deres Infinity LED-lygte og Photon Micro-Light LED-lygter er også
uovertrufne.
Og så har de billige batterier!

Fra : Brian Møllerskov

Dato : 30-08-01 08:39

Jeg synes k.... e..... at det er utroligt!
Når du vil reklamere for din egen side - så læg venligst dit indlæg i den
rigtige gruppe. Om ikke andet så kan du i det mindste gøre opmærksom på det
er din egen reklame!!!

Udklip fra fergusons:

domain: billigebatterier.dk
descr: DantoKin ApS

person: Herman Scherling
address: DantoKin ApS
address: Vejenbroendvej 30
address: DK-2980 Kokkedal
address: DK
phone: +45 40 63 41 79
nic-hdl: HS267-DK
mnt-by: DK-DOMREG
changed: nobody@dk-hostmaster.dk 20001030
source: DK

"Herbie" <scherling@get2net.dk> skrev i en

Sikket sjovt sammen træf mellem din e-mail og ejeren af domænet...
BM

Fra : Claus Frørup

Dato : 30-08-01 08:45

Isang tao pinangalanan Brian Møllerskov nagsulat :

>Jeg synes k.... e..... at det er utroligt!
klip

>Sikket sjovt sammen træf mellem din e-mail og ejeren af domænet...

Ja, det er sært som folk render og falder over deres egne ting?
--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.