S35i og covers fra T. Hansen
Fra : news.stofanet.dk

Dato : 29-08-01 21:54

Er der nogen derude der har haft erfaringer med covers til en Siemens S35i
fra T. Hansen.
Er de evt. lette at skifte? Er det noget lort? Eller spiller det 100?

/Claus

Fra : Morten Jensen

Dato : 29-08-01 22:02

Generelt er uoriginale covers noget møg...Især til Siemens spiller det
ikke....
Går ufattelig let i stykker..

Morten

Fra : Lacops

Dato : 30-08-01 16:39

lad være lad være og atter en gang lad være... Jeg ved ikke om det er det
samme som på en Siemens C35i, men man skal så absolut ikke få nyt cover på
sådan en med mindre du har lyst til det store samlesæt....

/Lacops