Salt mod kløe
Fra : Michael Sørensen

Dato : 29-08-01 21:24

Jeg har et 128 L akvarie. Mine Kribensis og Ps. Lombardoi er begyndt at
gnubbe sig imod sten i akvariet og jeg ville derfor gerne prøve at komme det
til livs ved at komme 100 g middelhavssalt i, selvfølgelig opløst i kogende
vand.
Mine spgs. er så.
Er doseringen korrekt ?
Kan almindelige Titteya barber tåle salt i vandet ?
Mine Ancistrus maller har lagt æg, kan æggene tåle saltet ?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Michael

Fra : Michael Sørensen

Dato : 31-08-01 19:18

Kan det passe at der ikke findes nogle her der kan klare bare et spgs.
Troede ikke at alle her var nybegynder som jeg.

Mvh. Michael

Fra : Jan Boegh

Dato : 01-09-01 22:47

http://groups.google.com/groups?as_q=salt&as_ugroup=dk.fritid.dyr.akvarium