Artikel
Fra : xganon

Dato : 29-08-01 18:16

Hej.

Jeg søger en artikel fra Tidens kvinder om kiromanti (læsning i hånden).
artiklen skulle vidst nok have været bragt i bladet i 1998, nummer 2.
Er der nogle af jer der har artiklen liggende? For så vil jeg gerne bede om enten
at den bliver postet i denne streng, eller at jeg kan få den mailet til:
sartor@sol.dk

På forhånd tak!

---
This post was anonymized at http://www.xganon.com
Come visit the newest xganon server http://www.xganon.org providing
rights and freedom related news.
---

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-08-01 22:27

> Jeg søger en artikel fra Tidens kvinder om kiromanti (læsning i hånden).
> artiklen skulle vidst nok have været bragt i bladet i 1998, nummer 2.

Hmm, Jeg tror ikke den slags er helt pålideligt.
En spåkone læste min hånd engang, og hun sagde, at jeg onanerede for meget.

Mark

The generation that would change the world
is still looking for its car keys.

Fra : Chokmah

Dato : 29-08-01 22:35

On Wed, 29 Aug 2001 12:16:05 -0500, xganon <nobody@xganon.com> wrote:

> [...]
>at den bliver postet i denne streng, eller at jeg kan få den mailet til:

Puhh jeg tror sgu du er havnet iden forkerte gruppe : læsning i hånden
høre well nærmer under ( ? ) jeg ved dte faktisk ikke .... men søg på
gogle se om tidens kvinder har en mail adresse ? evt derres materiale
på weben
MvH
Bo
fut :dk.snak.off-topic

Fra : Tomas O.

Dato : 29-08-01 23:17

"xganon" <nobody@xganon.com> skrev i en meddelelse news:28c2356c068bbc21544bada6c2f09b81@xganon.com...

www.tidenskvinder.dk

Hilsen
Tomas O.

Fra : tinge

Dato : 30-08-01 07:28

On 29/08/01 19:16, in article 28c2356c068bbc21544bada6c2f09b81@xganon.com,
"xganon" <nobody@xganon.com> wrote:

> Jeg søger en artikel fra Tidens kvinder om kiromanti (læsning i hånden).
> artiklen skulle vidst nok have været bragt i bladet i 1998, nummer 2.

Har du prøvet på biblioteket ?
De der bibliotekarer kan finde snart sagt hvad som helst,
især når de har noget at gå efter.

Håber din søgen giver resultat

*ser lige på min egen håndflade og griner*
Gad godt at vide hvilke af alle de furer, der er de mest 'sexede'...

Tinge

Fra : Anita

Dato : 03-09-01 13:21

> [...]
om enten
> at den bliver postet i denne streng, eller at jeg kan få den mailet til:

Hejsa

Jeg ved at det er muligt at bestille gamle blade gennem Tidens Kvinder, godt
nok til normalpris.
Ellers kan du jo tjekke deres hjemmeside.

Finder du intet resultat må du lige skrive igen, så skal jeg finde artiklen
til dig.

Venlig hilsen Anita