| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Hjælp søges Fra : Flood | 
  Dato :  29-08-01 18:22 |  
  |   
            Er der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med et problem?
 
 Engang, for ca 6-8 år siden, sprøjtede jeg rimelig langt og rimelig meget
 når jeg fik udløsning.
 
 Det gør jeg ikke mere....!!!
 
 På daværende tidspunkt var jeg lige inde for at blive opereret og i den
 forbindelse satte de et kateder op. Kan det være årsagen?
 
 Hvis der er nogen der har gode råd og lign, så hjælp mig her.
 
 Please!
 
 Flood
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Bolle (29-08-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bolle | 
  Dato :  29-08-01 21:36 |  
  |   
            
 "Flood" <stofa80@sol.dk> skrev i en meddelelse
 news:3b8d253e$0$241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > Er der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med et problem?
 >
 > Engang, for ca 6-8 år siden, sprøjtede jeg rimelig langt og rimelig meget
 > når jeg fik udløsning.
 >
 > Det gør jeg ikke mere....!!!
 >
 > På daværende tidspunkt var jeg lige inde for at blive opereret og i den
 > forbindelse satte de et kateder op. Kan det være årsagen?
 >
 > Hvis der er nogen der har gode råd og lign, så hjælp mig her.
 
 Hvad med om du blev indlagt igen, for at få fjernet det kateder:)
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Rene' Hjorth (29-08-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Rene' Hjorth | 
  Dato :  29-08-01 21:39 |  
  |  
 
            Wed, 29 Aug 2001 19:22:05 +0200 skrev "Flood" <stofa80@sol.dk>
 Hej Flood,
 >Engang, for ca 6-8 år siden, sprøjtede jeg rimelig langt og rimelig meget
 >når jeg fik udløsning.
 >Det gør jeg ikke mere....!!!
 >
 >På daværende tidspunkt var jeg lige inde for at blive opereret og i den
 >forbindelse satte de et kateder op. Kan det være årsagen?
 Kun hvis du bemærkede at du just efter operationen ikke kunne sprøje
 langt længere, men jeg tror ikke at det var kateteret der var skyld i
 det.
 Næh, det er desværre noget de fleste af os oplever i forbindelse med at
 gå fra at være ung til "knap så ung" - de langskud der er i kanonen
 udvikler sig efterhånden som man blive ældre, til nogle mere rolige
 sprøjt - ja for nogle er det nærmest en "stille flod"   
Visse mener at du kan træne dig til at sprøjte lidt længere ved at trøde
 ca. 250-50 gange om dagen: Du kender den muskel du skal spænde hvis du
 mens du tisser er nødt til at "bide strålen over"?
 Metoden er at denne muskel spender man 1-2 sekund, slapper af 3-4
 sekunder og gentager så øvelsen - og denne øvelse skal ske 25-50 gange
 om dagen.
 Jeg kan ikke sige dig om det virker, for jeg gidder ikke slev at prøve
  
René
 www.rene.hjorth.com
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           claus (30-08-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : claus | 
  Dato :  30-08-01 16:41 |  
  |  
 
            Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:
 > Jeg kan ikke sige dig om det virker, for jeg gidder ikke slev at prøve
 >   
Mon ikke du kunne overtales til at komme og hjælpe med træningen :)
 -- 
 hilsen claus
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Rene' Hjorth (31-08-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Rene' Hjorth | 
  Dato :  31-08-01 22:57 |  
  |  
 
            Thu, 30 Aug 2001 17:41:17 +0200 skrev claus@post.dk (claus)
 Hej claus,
 >Mon ikke du kunne overtales til at komme og hjælpe med træningen :)
 Jamen Claus dog - du glemmer at jeg har fast kærreste og alt det-der   
(jeg er også sikker på at vores ven 'Flood' helst er fri for en mere
 'konkret' hjælp   
René
 www.rene.hjorth.com
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Chokmah (29-08-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Chokmah | 
  Dato :  29-08-01 22:31 |  
  |  
 
            On Wed, 29 Aug 2001 19:22:05 +0200, "Flood" <stofa80@sol.dk> wrote:
 Hmm... de mest kompetente svar finder du nok ved net doktorene ved
 ikke lige adresse men find det på gogle
 >Er der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med et problem?
 skal prøve...
 >Engang, for ca 6-8 år siden, sprøjtede jeg rimelig langt og rimelig meget
 >når jeg fik udløsning.
 >
 >Det gør jeg ikke mere....!!!
 nahh men hvad skal man sige tingene bliver jo ikke mere med tiden så
 det kan såmænd bare være alderen ?
 >
 >På daværende tidspunkt var jeg lige inde for at blive opereret og i den
 >forbindelse satte de et kateder op. Kan det være årsagen?
 Måske .. kommer der den sammen mængde sæd ?
 >
 >Hvis der er nogen der har gode råd og lign, så hjælp mig her.
 ja dte blev jo kun til nogen flere spørgsmål   
MvH
 Bo
 >Please!
 >
 >Flood
 >
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Flood (30-08-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Flood | 
  Dato :  30-08-01 07:59 |  
  |   
            
Chokmah <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en
 nyhedsmeddelelse:0knqot4rs7sou7k95kenvjttn9coe73vlp@4ax.com...
 > On Wed, 29 Aug 2001 19:22:05 +0200, "Flood" <stofa80@sol.dk> wrote:
 >
 > > Måske .. kommer der den sammen mængde sæd ?
 Nej mængden er mindre. Kan æggehvider hjælpe?
 > >
 >
 > ja dte blev jo kun til nogen flere spørgsmål   
> MvH
 > Bo
 > >Please!
 > >
 > >Flood
 > >
 >
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Stine Darmer (30-08-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Stine Darmer | 
  Dato :  30-08-01 09:43 |  
  |   
            
 Flood <stofa80@sol.dk> skrev i en
 nyhedsmeddelelse:3b8d253e$0$241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > Er der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med et problem?
 >
 > Engang, for ca 6-8 år siden, sprøjtede jeg rimelig langt og rimelig meget
 > når jeg fik udløsning.
 >
 > Det gør jeg ikke mere....!!!
 
 Øh... Nu er jeg selvfølgelig "bare" en pige og kan derfor måske ikke helt
 sætte mig ind i situationen... Hvad er problemet???
 
 Er du klar over, hvor ondt det gør, hvis man får sådan et strint lige i
 øjet??? Nogen har fortalt mig (ved ikke om det passer), at sædcellen
 opfatter øjet som det eftertragtede æg - og derfor forsøger at befrugte det!
 Det er i hvert fald *meget* ubehageligt
 
 Anyways, jeg ville altså ikke have nogen problemer, hvis manden hande en
 knap så hidsig udløsning.
 
 /Stine
 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Per Wied (30-08-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Per Wied | 
  Dato :  30-08-01 18:51 |  
  |   
            
 "Stine Darmer" <d@rmer.dk> wrote in message news:9mku89$cp2$2@sunsite.dk...
 >
 > Flood <stofa80@sol.dk> skrev i en
 > nyhedsmeddelelse:3b8d253e$0$241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > > Er der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med et problem?
 > >
 > > Engang, for ca 6-8 år siden, sprøjtede jeg rimelig langt og rimelig
 meget
 > > når jeg fik udløsning.
 > >
 > > Det gør jeg ikke mere....!!!
 >
 > Øh... Nu er jeg selvfølgelig "bare" en pige og kan derfor måske ikke helt
 > sætte mig ind i situationen... Hvad er problemet???
 >
 > Er du klar over, hvor ondt det gør, hvis man får sådan et strint lige i
 > øjet??? Nogen har fortalt mig (ved ikke om det passer), at sædcellen
 > opfatter øjet som det eftertragtede æg - og derfor forsøger at befrugte
 det!
 > Det er i hvert fald *meget* ubehageligt
 >
 > Anyways, jeg ville altså ikke have nogen problemer, hvis manden hande en
 > knap så hidsig udløsning.
 >
 > /Stine
 >
 >
 > Det er kun dejligt, at kvinder også vil komme med deres besyv.
 
 Jeg ved heller ikke helt hvad det er der er så vigtigt ved at kunne sprøjte
 langt og meget, men på en eller anden måde hænger det sammen med selvværd.
 At sprøjte sin sperm ud i eller over kvinden er fantastisk for manden.
 Ihvertfald for mig.
 
 Det er klart at man skal passe på øjnene, det gør ondt, jeg har prøvet at få
 mit eget sperm i øjet, dengang jeg stadig sprøjtede langt og rigeligt.
 
 Det har taget noget af glæden ved sex fra mig.
 
 Flood
 >
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            claus (30-08-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : claus | 
  Dato :  30-08-01 23:08 |  
  |   
            Per Wied <perwied@mail1.stofanet.dk> wrote:
 
 > Jeg ved heller ikke helt hvad det er der er så vigtigt ved at kunne sprøjte
 > langt og meget, men på en eller anden måde hænger det sammen med selvværd.
 > At sprøjte sin sperm ud i eller over kvinden er fantastisk for manden.
 > Ihvertfald for mig.
 > 
 > Det er klart at man skal passe på øjnene, det gør ondt, jeg har prøvet at få
 > mit eget sperm i øjet, dengang jeg stadig sprøjtede langt og rigeligt.
 > 
 > Det har taget noget af glæden ved sex fra mig.
 
 Der sker jo nogle ting med alderen - det gør der også for kvinderne, så
 lad være med at klynke :)  Til gengæld har man så fået flere erfaringer
 og er blevet mere moden, så der er masser af gode oplevelser at udforske
 i sexlivet, i stedet for at sidde og hænge med hovedet over en enkelt
 ting, hvor trist den end kan være. Hvis du har mistanke om, at det
 skyldes sygdom, og f.eks. har problemer med vandladning, er det
 selvfølgelig klogt at gå til lægen.
 
 -- 
 hilsen claus
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Hanne L (31-08-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hanne L | 
  Dato :  31-08-01 09:19 |  
  |   
            Per Wied skrev i en meddelelse news:3b8e7d38$0$10262$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
 
 Hej Per
 
 > Jeg ved heller ikke helt hvad det er der er så vigtigt ved at kunne sprøjte
 > langt og meget, men på en eller anden måde hænger det sammen med selvværd.
 
 Jeg kom til at tænke på små drenge, der konkurrerer om at
 kunne tisse længst *S*. Det vigtigste er vel, at de kan tisse
 overhovedet?
 
 Ligesom det vigtigste må være, at en mand kan sprøjte,
 fordi han så kan lave børn.
 
 Jeg vil ikke undervurdere din følelse af selvværd eller
 manglen på samme. Men måske kan det hjælpe, når jeg
 fortæller dig, at jeg aldrig har tænkt over, hvor langt en
 mand kunne sprøjte. Det er så eventyrligt ligegyldigt. For
 det meste gør han det jo også indeni kvinden, hvor det også
 er ligegyldigt, da sædcellerne nok skal finde vej, hvis det er
 børn, man prøver at lave.
 
 > At sprøjte sin sperm ud i eller over kvinden er fantastisk for manden.
 > Ihvertfald for mig.
 
 Sådan er der mange mænd, der har det. Gad vidst, om det
 har noget med at tage i besiddelse at gøre. At sæden er et
 form for mærke, han sætter på sin kvinde?
 
 > Det er klart at man skal passe på øjnene, det gør ondt, jeg har prøvet at få
 > mit eget sperm i øjet, dengang jeg stadig sprøjtede langt og rigeligt.
 
 Jo tak, det er temmelig ubehageligt!
 
 > Det har taget noget af glæden ved sex fra mig.
 
 Og det kan jeg ikke forstå. Glæden over din elskede, nydelsen
 af samværet med hende må da være det vigtigste?
 Tænker du så meget på "dit problem", at det helt overskygger
 det?
 
 Venlig hilsen
 Hanne L
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Rene' Hjorth (31-08-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Rene' Hjorth | 
  Dato :  31-08-01 22:55 |  
  |  
 
            Thu, 30 Aug 2001 10:42:35 +0200 skrev "Stine Darmer" <d@rmer.dk>
 Hej Stine,
 >Er du klar over, hvor ondt det gør, hvis man får sådan et strint lige i
 >øjet???
 Ja, for pokker     Men fordi han savner at kunne sprøjte med en del
 kraft bag, er det jo ikke lige sikkert at hans fantasi er at sprøjte sin
 kæreste i øjet, vel? 
 >Nogen har fortalt mig (ved ikke om det passer), at sædcellen
 >opfatter øjet som det eftertragtede æg - og derfor forsøger at befrugte det!
 DET er en skrøne, i den grad!  Årsagen til at det svier er at sperm har
 en lav pH-værdi, altså er surt - på samme måde som citronsaft svier hvis
 du får det i øjet, dog knap så slemt.
 René
 www.rene.hjorth.com
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Stine Darmer (01-09-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Stine Darmer | 
  Dato :  01-09-01 22:46 |  
  |   
            
Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> skrev i en
 nyhedsmeddelelse:7p10pt4265bmaarigik4ib6omel9efmcja@4ax.com...
 > Thu, 30 Aug 2001 10:42:35 +0200 skrev "Stine Darmer" <d@rmer.dk>
 >
 >
 > Ja, for pokker     Men fordi han savner at kunne sprøjte med en del
 > kraft bag, er det jo ikke lige sikkert at hans fantasi er at sprøjte sin
 > kæreste i øjet, vel?
 Nej :) Det er jeg godt klar over, men pointen var sådan set også bare, at
 han  imo ikke behøver være "ked af det"!
 Som Hanne skriver, har jeg ellers aldrig skænket det en tanke, hvor langt
 han kunne skyde  - blot lagt mærke til det, når det havnede så irreterende
 et sted som øjet (eller håret, hvis man bare lige tager en hurtig tur på
 toilettet).
 /Stine
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Chokmah (03-09-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Chokmah | 
  Dato :  03-09-01 13:21 |  
  |  
 
            "Stine Darmer" <d@rmer.dk> wrote in news:9mrkt5$1me$1@sunsite.dk:
 HI Stine & Rene
 > 
 > Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> skrev i en
 > nyhedsmeddelelse:7p10pt4265bmaarigik4ib6omel9efmcja@4ax.com...
 >> Thu, 30 Aug 2001 10:42:35 +0200 skrev "Stine Darmer" <d@rmer.dk>
 >>
 >>
 >> Ja, for pokker     Men fordi han savner at kunne sprøjte med en del
 >> kraft bag, er det jo ikke lige sikkert at hans fantasi er at sprøjte
 >> sin kæreste i øjet, vel? 
 > 
 > Nej :) Det er jeg godt klar over, men pointen var sådan set også bare,
 > at han  imo ikke behøver være "ked af det"!
 Nej jeg har nu også svært ved at se problemet - jeg mener hwa fan hvis man 
 kan få orgasme ...jamen så burde man well have sit so 2 speak på det 
 tørre  
> 
 > Som Hanne skriver, har jeg ellers aldrig skænket det en tanke, hvor
 > langt han kunne skyde  - blot lagt mærke til det, når det havnede så
 > irreterende et sted som øjet (eller håret, hvis man bare lige tager en
 > hurtig tur på toilettet).
 Hmmm nu sider jeg lige og ransager min hukomelse ....men jeg tror nu arldirg 
 jeg ernåed længer af ind til skæget men på den anden side så er jeg også 190 
 cm høj så ?
 men som jeg gransker tanken så er mange af vi mænd sgu da i grunden noget 
 forfængelige ( ? ) hvor langt kan man sprøjte - er den stor nok ( ? ) kender 
 en der lige er blevet forladt fordi han var så flov over den var så lille 
 .....et indlæg værdigt jeg tror der er på vej .. jamen hvorfor fan kan man 
 ikke bare gøre godt med det man har ? og lære at bruge fantasien de steder 
 hvor man mener der skulle mangle noget - det er da meget normalt for resten 
 af kroppens sanser at kompensere på de områder hvor der er nedsat eller ikke 
 eksisterene virke !
 MvH
 Bo
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           p4751 (31-08-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : p4751 | 
  Dato :  31-08-01 17:12 |  
  |   
            
 
 Flood wrote:
 
 > Er der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med et problem?
 >
 > Engang, for ca 6-8 år siden, sprøjtede jeg rimelig langt og rimelig meget
 > når jeg fik udløsning.
 > <snip>
 > Hvis der er nogen der har gode råd og lign, så hjælp mig her.
 >
 
 Jeg hører også til dem der altid har kunnet levere et ordentligt og rigeligt
 sprøjt. Nu, hvor jeg er blevet ældre (50), har jeg lagt mærke til, at mængden
 og konsistensen af sådan et sprøjt afhænger meget af kroppens vædskebalance.
 God vædskebalance = langt og rigeligt sprøjt, lav vædskebalance = mere
 tyktflydende, mindre mængde og kortere sprøjt. Så er du sikker på at du får
 nok at drikke (ikke kaffe og øl, men vand)? Hvis du kun drikker når du er
 tørstig får du garanteret for lidt vædske. Evnen til at vedligeholde
 vædskebalancen ved tørstfornemmelse aftager en smule med alderen, så de
 fleste ældre i virkeligheden går rundt med en vædskebalance, der er i
 underkanten af det normale, medmindre de drikker vand selv om de ikke er
 tørstige. Prøv at gå og sippe lidt vand i dagens løb, og se om ikke det har
 indvirkning på dit problem.
 
 Faktisk er det jo hyggelig måde at checke sin krops helbredsmæssige tilstand
 på, ikke?
 
 Andreas
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |