Re: Råb det ikke for højt...
Fra : pre

Dato : 29-08-01 17:01

De internationale udgaver af E6 er nu også tilgængelige - de har adressen:
http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp

men der er virkelig "drøn på" pt.

pre

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 29-08-01 19:36

"pre" <send@ingen.mail> skrev i en meddelelse

> De internationale udgaver af E6 er nu også tilgængelige - de har
> adressen: http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp

Kan kun finde engelsk.

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : pre

Dato : 30-08-01 21:07

Den ligger nu også på WindowsUpdate, men det er som om MS ikke rigtig har
styr på det hele. Min d/l er gået helt i kuk.

pre

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 31-08-01 07:45

> Den ligger nu også på WindowsUpdate, men det er som om MS ikke rigtig
> har styr på det hele. Min d/l er gået helt i kuk.

Der kan jeg heller ikke finde noget.
Lyder også underligt når MS DK siger at den kommer til november.

Er du sikker på at du snakker IE6.0 final *dansk* ?

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : pre

Dato : 31-08-01 22:10

Sorry, jeg skulle ha´ tjekket lidt mere omhyggeligt. Dansk er åbenbart ikke
"internationalt". Det tog mig i øvrigt 2 dage, og et utal af d/l + 3
geninstallationer af Windows at få den engelske version på plads.

Men nu kører den fint og MS har rettet fejlen.

mvh