Træt af Telmore...
Fra : Poul

Dato : 29-08-01 16:58

Nu er jeg f.... træt af Telmore...

De er dybt ignorante og gør intet for at hjælpe når man ringer til dem. Et
godt råd: Stay away from Telmore...

Poul

Fra : Hauge

Dato : 29-08-01 17:07

Hejsa

"Poul" <poule@rasmussen.dk> wrote in message
> De er dybt ignorante og gør intet for at hjælpe når man ringer til dem. Et
> godt råd: Stay away from Telmore...

Tjaeh, egentligt morsomt. For nogle få måneder siden, ville ingen høre tale
om at de, når de blev større, ville skide på deres kunder som alle jo
beskylder de store udbydere for. Men Telmore er jo som alle de andre: penge
penge penge.. Ikke en hujende fis andet.

Man kan spare 2 kr.om året, og bruge en helvedes masse tid på at få det til
at virke *GG*

Mvh Hauge

Fra : *Xray

Dato : 29-08-01 21:10

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> skrev i en meddelelse

>Men Telmore er jo som alle de andre: penge penge penge.. Ikke en hujende
fis andet.

Nej, hvorfor skulle de ellers lave et firma?

--

*Xray

Fra : Hauge

Dato : 29-08-01 21:43

Hejsa

"*Xray" <mrsmooth@nospam.privat.dk> wrote in message
> Nej, hvorfor skulle de ellers lave et firma?

Nej netop, men det var der ingen der ville høre tale om da Telmore startede
i sin tid, der troede alle at de var der for kunderne, men de tog fejl.

Mvh Hauge

Fra : A. Anonym

Dato : 30-08-01 15:36

snip

> Nej netop, men det var der ingen der ville høre tale om da Telmore
startede
> i sin tid, der troede alle at de var der for kunderne, men de tog fejl.

De var der for kunderne? Det kan man ikke leve af. Hvis man ikke tjener
penge, kan man ikke overleve.

Det er et discount-selskab. Jeg har aldrig haft brug for support hos
Telmore. Det har virket fint.

Fra : Ravn

Dato : 30-08-01 18:56

> Det er et discount-selskab. Jeg har aldrig haft brug for support hos
> Telmore. Det har virket fint.

Lige mine ord !

Fik dog et defekt SIM kort fra dem først, men de byttede det i løbet af få
dage, og satte et mindre beløb ind på min konto, for besværet !
Kan kun anbefales til andre !

--
/Ravn
ICQ # 29515352

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 30-08-01 10:14

> Man kan spare 2 kr.om året, og bruge en helvedes masse tid på at få det
til
> at virke *GG*

Nu er det jo altå ens forbrugsmønster der afgør hvor meget man sparer ved et
givent selskab/abonnement.

Jeg har kun positive ord til overs for Telmore.

/Jørgen Hansen

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 30-08-01 23:04

On Wed, 29 Aug 2001 18:07:08 +0200, "Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk>
wrote:

>Man kan spare 2 kr.om året, og bruge en helvedes masse tid på at få det til
>at virke *GG*
Du må ringe utroligt lidt og have et afsindigt billigt abon. hvis du
mener man kun kan spare 2kr.

mvh
Anders