Jeg har skiftet fra Sonofon til Telmore. Det tog næsten 2 måneder.
Bestilte overførslen omkring den 1.juli, og modtog senere brev fra
sonofon om at mit abonnement. ville blive lukket d. 9. august.
Fint. Jeg ventede til omkring d. 7. august og da jeg stadig ikke havde
fået noget simkort fra Telmore, så ringede jeg for at høre om det
ville nå at komme frem inden d. 9. Det ville så rykke sonofon for at
få frigivet mit nr.
Da mit sonofon abonnement så blev lukket, så ringede jeg til Telmore
igen, og de sagde så at det var TDC som var bagud med at overføre
numre, men jeg kunne ringe til Sonofon og få dem til at genåbne mit
nummer, for de havde en aftale med dem om at mit nummer ikke skal
lukke før jeg har modtaget en nyt simkort.
Jeg ringede til sonofon, og efter 20 minutters venten, var der en dame
der mente jeg skulle snakke med Telmore, men som dog ville prøve at
gøre noget ved sagen, men intet skete.
D. 11. august skrev jeg igen en email til Telmore, for at høre status,
og den 12. fik jeg det svar at mit Sonofon ab. igen skulle være åbnet,
og sørme ja, efter 3 dage uden telefon. Men Telmore havde stadig ikke
fået frigivet nummeret fra Sonofon.
D. 14. kommer ny mail fra Telmore om at overflytningen vil ske d. 17.,
men den 17. har jeg stadig ikke fået noget simkort, så jeg skriver
igen til Telmore, og får svar om at de har bestilt kortet d. 17. men
pga. weekenden vil bestillingsdatoen først være d. 19.????
D. 20 modtager jeg så endlig kortet, med besked om at nummeret bliver
overført d. 24. august kl. 00:00
Først hen på eftermiddagen d. 24. holder sonofon kortet op med at
virke, og da jeg sætter Telmore kortet I, så virker det endeligt!
Det er godt nok lang tid at vente, men jeg tror ikke det hele er
Telmores skyld. Sonofon skulle først frigive nummeret, hvilket de
åbenbart ikke havde fået gjort og TDC skulle overføre nummeret hvilket
de heller ikke var så hurtige til.
Egentlig så gjorde Telmore et udemærket job, for at få åbnet mit
sonofon-kort igen.
Emails er de lidt lang tid om at svare på (1-2 dage), men telefonen
svarer de rimeligt hurtigt, og meget hurtigere end Sonofon
Lang historie, men hvis I har fået lukket jeres abonnement, så bed dem
om at få det åbnet igen, indtil I får jeres nye kort. Det er bare
startvanskeligheder, når det først virker, så skulle der ikke gerne
være yderligere problemer.
Mvh.
Benjamin
veeentetider.dk
On Wed, 29 Aug 2001 17:40:42 +0200, "Morten Juel"
<mp@mail1.stofanet.dk> wrote:
>Ok nu har jeg læst alle de telmore brok/ros historier der er, jeg tænker
>nemlig også på at skifte over, jeg har så lagt mærke til at hvis det IKKE er
>TDC's nummer er der ballade har jeg ret ?
>Er der nogle derude der har fået skiftet f.eks. sonofon til telmore uden
>problemer ?
>
>Mvh
>Morten **som tror han har fundet den røde tråd !**
>