Tak tellmore. 6 dage uden mobil.
Fra : Peter Graff

Dato : 29-08-01 15:25

Så er jeg nået 6. dagen uden mobil.
Har skrevet til telmore support, men de virker ligeglade, der kommer ikke
noget svar.
Nummerportabilitet min bar ***, her er der intet der flytter sig.

Nu må der da snart ske noget.

hilsen

Peter (som har måttet købe et tdc taletidskort til 5kr/min, fordi jeg ville
spare nogle kr på mobilregningen)

Fra : Fischer

Dato : 29-08-01 16:49

> Peter (som har måttet købe et tdc taletidskort til 5kr/min, fordi jeg
> ville spare nogle kr på mobilregningen)

Ja, hold kæft hvor er vi egentlig til grin.
Vi ville spare nogle få kroner på mobilabonnementet, og ender med en masse
bøvl, besvær og ekstra udgifter.
Der går nok ca. 10 år inden det er tjent ind igen!

*Fischer

Fra : Henning Andersen

Dato : 29-08-01 18:36

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:y78j7.565

> [...]
en masse
> bøvl, besvær og ekstra udgifter.
> Der går nok ca. 10 år inden det er tjent ind igen!

Nøøøj, jeg er skisme glad for at jeg stod på Tellmore da de
startede, så er jeg da fri for det bøvl i oplever
--
mvh/best regards
Henning Andersen

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 30-08-01 10:09

> Så er jeg nået 6. dagen uden mobil.
> Har skrevet til telmore support, men de virker ligeglade, der kommer ikke
> noget svar.
> Nummerportabilitet min bar ***, her er der intet der flytter sig.

Tror du selv på det er Telmore der trækker det i langdrag???

Du tror ikke det er det selskab der skal aflevere dit nummer der sylter
sagen, så andre ikke gider tage bøvlet med at flytte mobilselskab??

/Jørgen Hansen

Fra : Fischer

Dato : 30-08-01 10:24

> Tror du selv på det er Telmore der trækker det i langdrag???

Nej - ikke med vilje. Men på grund af for lav gennemslagskraft og
kompetance.

> Du tror ikke det er det selskab der skal aflevere dit nummer der sylter
> sagen, så andre ikke gider tage bøvlet med at flytte mobilselskab??

Nej, det tror jeg ikke.
Jeg tror det er dem som Telmore skal have til at udføre flytningen i praksis
(TDC) der er sløve.
Men det er ret beset Telmore's problem.

*Fischer

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 30-08-01 22:51

On Wed, 29 Aug 2001 16:25:15 +0200, "Peter Graff" <peter.graff@pc.dk>
wrote:

>Så er jeg nået 6. dagen uden mobil.
>Har skrevet til telmore support, men de virker ligeglade, der kommer ikke
>noget svar.
6 dage uden mobil er da ingenting, jeg gik over 20 dage uden mobil,
(jeg er meget toldmodig) det viste sig at jeg godt kunne undvære (jeg
lånte min kærestes når det var helt galt).
Jeg tror ikke det hjælper noget at skrive til dem, ring dem (ikke på
support nurmmeret men til hoved kontoret.
Efter at have ventet 2-3 uger ringede jeg til dem, ½time senere
ringede de tilbage og fortalte at jeg ville få simkortet dagen efter.
Hvis det ikke havde været muligt lovede de at få TDC til at åbne mit
gamle abon. igen.
Sim kortet kom dagen efter og der var ikke flere problemer.

Konklusion må være at det hjælper ikke noget at være toldmodig for så
sker det ikke noget. Hvis du har ventet længe kan det godt betale sig
at ringe og høre hvad status er.

mvh
Anders

>Peter (som har måttet købe et tdc taletidskort til 5kr/min, fordi jeg ville
>spare nogle kr på mobilregningen)
hmm kunne du ikke bare have oprettet et andet Telmore abon. også
skifte fra tdc med samme og senere til dit gamle tdc nr. på Telmore
(hvorfor fik jeg ikke den ide noget før doh!!!!)?

mvh
Anders