Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse med CD-ROM fra PhotoCare
Fra : Gert Kethmer

Dato : 29-08-01 15:02

Er der nogen som har nogle gode/dårlige erfaringer med fremkaldelse af
billeder incl. CD-ROM hos PhotoCare?

....eller andre fotokæder?

Gert

Fra : Palle

Dato : 29-08-01 17:08

Mine erfaringer med online fremkaldelse

Søndag aften uploadede jeg billeder til Merlin og Photocare

Merlin svarede med en email Mandag at billederne kunne afhentes Onsdagen
efter. Ved første forøg på afhentning i butikken Fredriksbergcentret kl.1100
fik jeg at vide det aldrig kom før efter kl 1500. Dette stod der ikke noget
om i emailen, nå men kl 1600 prøvede jeg så igen med samme nedslående
resultat
nu fik jeg at vide billederne var forsinket men nok kom til fredag da jeg
fik denne besked, forklarede jeg høfligt hvad jeg synes de skulle gøre ved
de billeder da jeg ikke agtede at køre en 3 gang for at hente billeder for
80 kr
her trådte så en mere kompetent ekspedient ind i billedet og tilbød at de
kunne
sende billederne ub til min adresse når de kom på et tidspunkt, fredag
ringede den samme ekspedient og oplyste at nu var billederne i butikken og
at han ville vidersende dem samme dag, lørdag ankom billederne ub.
Kvaliteten på fremkaldelsen er der ikke noget at udsætte på

De billeder som blev upoadet til photocare kom tirsdag formiddag med posten
Ligeledes i fin kvalitet

Eneste forskel på disse to leverandøre i mine øjne er at startgebyret er 10
kr
højere hos photocare men til gengæld sender de til døren og med det
personaler der er ansat hos merlin giver jeg gerne 10 kr mere for at slippe
for den oplevelse

mvh Palle
Gert Kethmer <gert@lundbeck.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nB6j7.534$3n.13026@news.get2net.dk...