Holder op med at "Strinte" ??
Fra : Lars Holmboe

Dato : 28-08-01 17:16

Hej med jer
Holder min hankat op med at strinte hvis man
kastarere ham ? Altså kort og godt forsvinder den fæle
salmiak-stank ??

Mvh og på forhånd tak
Lars

Fra : Camilla Scharff

Dato : 29-08-01 18:31

Hej Lars

Ja!

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Praxis©

Dato : 29-08-01 21:33

Hejsa Lars

Lugten forsvinder, ja.
Og de fleste han-katte stopper oxo med at strinte, når de er blevet
kastreret, men ikke alle.

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

Må Gud bevare mig i stille vand, i stormfuldt klarer jeg mig selv.
(Spansk ordsprog)
http://www.praxis_humor.subnet.dk
http://www.praxis_dyr.subnet.dk

Fra : Ern Yoka

Dato : 29-08-01 22:38

"Lars Holmboe" <holmboe@image.dk> wrote in message
> Hej med jer
> Holder min hankat op med at strinte hvis man
> kastarere ham ? Altså kort og godt forsvinder den fæle
> [...]
Ja og nej. Stanken af KATTEPIS forsvinder/bliver meget meget mindre, men
SALMIAK lugter kattetis kun af hvis det er for gammelt... altså hvis der er
gået for længe mellem kattebakketømningerne. Det kan gost ske hos os, og det
kan sommetider næsten rive i øjnene, og vores katte ER kastrerede =o)

Hilsen

Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com