nogen der har prøvet IE6
Fra : Martin

Dato : 29-08-01 14:41

Er der nogen der har prøvet den nye explorer? er den noget ved, hvad er
forbedringerne?

--
Med Venlig Hilsen

- Martin Helbo
www.mind-media.dk

Fra : J.C. Voss

Dato : 29-08-01 15:03

Martin <helbo@webhiker.dk> wrote:

> Er der nogen der har prøvet den nye explorer? er den noget ved, hvad er
> forbedringerne?

Jeg har ikke selv prøvet den, men jeg fandt at denne artikel om emnet
var ganske spændende - <http://www.bitconomy.dk/nyheder.asp?id=2634>

--
Jonas @ 11°, 56° ------------------------------
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |

Fra : Michael Petersen

Dato : 29-08-01 15:36

jeg kører med den og jeg synes den er god. Bl.a. er der kommet den mulighed
at når man holder musen over et billede kommer der en lille boks med
mulighed for at printe gemme eller overføre til email.
desuden håndtere den multimedier væsentlig bedre og hurtigere end IE 5.5
nogensinde har gjort.

mvh

Michael

Fra : Martin F

Dato : 02-09-01 18:06

Jeg har afindstalleret IE6, da nogle rulle-menuer ikke virker , og fjerner
skyggen på noget skrift jeg har lavet, plus den bliver utydelig.
Dette er nok til at gøre den overflødig for mig. Hvis de ikke kan lave den
kompatibel, så ud med den!
Den er iøvrigt heller til windows men XP.
--

Venlig hilsen
Martin Fæster

Fra : --==JKADK==--

Dato : 02-09-01 21:40

"Martin F" <mafaeste@worldonline.dk> wrote in message

> Den er iøvrigt heller til windows men XP.
> --

Jeg går ud fra du mener "heller ikke til windows men XP" ..
hvilket er noget værre sludder og hvad tror du egentligt at
XP er ?

Fra : Martin F

Dato : 03-09-01 02:19

Jeg mener at IE6 har forkastet nogle udmærkede funktioner som andre har
brugt tid på at lave.
Kan du se f.eks. den rulle menu der er på erhvervskonteret.net med IE6 og få
dem til at rulle ned når du peger? Hvis ikke, prøv med IE 5.5 eller mindre,
det virker. Tekster er sløvt forringet i contrasten i øvrigt, ok det kan
kræve en finjustering af enslayout, men menuen kan jeg ikke lide er "yt".
Den er ikke en NS menu.
Hvor er forklaringen til at denne udmærkede menu ikke virker i IE6?

--

Venlig hilsen
Martin Fæster

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-09-01 05:36

Mon, 3 Sep 2001 03:19:00 +0200, skrev "Martin F"
<mafaeste@worldonline.dk>:

>Kan du se f.eks. den rulle menu der er på erhvervskonteret.net med IE6 og få
>dem til at rulle ned når du peger? Hvis ikke, prøv med IE 5.5 eller mindre,
>det virker.

Du mener vel http://www.erhvervskontoret.net ?
(Det havde iøvrigt været smart, hvis du havde skrevet det som et
link)

>Hvor er forklaringen til at denne udmærkede menu ikke virker i IE6?

Jeg går ud fra, at du mener menuen ude til venstre i det sorte
felt.

Virker ganske udmærket i min IE 6 med Windows XP.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Michael Petersen

Dato : 03-09-01 10:59

> [...]
> felt.
>
> Virker ganske udmærket i min IE 6 med Windows XP.

Virker også ganske udemærket med min IE 6 og Win98se
hmmm

mærkligt

Jeg har kun haft et problem med IE 6 og det var en side som var lavet i
Netscape composer (tror jeg det hedder) og der kunne den ikke indlæse
baggrundsbilledet men det blev nemt rettet da det var en fejl i et link.

mvh

Michael

Fra : Martin F

Dato : 03-09-01 13:06

hmm nej, faktisk mener jeg hvis du går ind og finder linken " tryk her for
at komme videre" fra den gule forside, og finder menuen der er navy-blå.

Fra : Michael Petersen

Dato : 03-09-01 13:14

hov hov. Der virker min IE 6 heller ikke.

mvh

Michael

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 03-09-01 10:13

On Sun, 2 Sep 2001 19:06:01 +0200, "Martin F"
> [...]

>skyggen på noget skrift jeg har lavet, plus den bliver utydelig.
>Dette er nok til at gøre den overflødig for mig. Hvis de ikke kan lave den

Det hjælper jo ikke at du selv afinstallere - os der kører med IE6 vil
jo stadig kunne se dine skygger og utydelige skrift.

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Martin F

Dato : 03-09-01 13:31

>Det hjælper jo ikke at du selv afinstallere - os der kører med IE6 vil
>jo stadig kunne se dine skygger og utydelige skrift

men når jeg ikke kan se hvad jeg laver, uden tabeloversigt over hvad der er
ændret i IE6 er jeg vendt tilbage til 5.5. Jeg håber at finde en oversigt
over ændringer i IE6.
Som sagt, tror jeg nok at microsoft bare har flyttet de oplysninger til en
anden måde i css.
Det er bl.a. overskriften på htmltips.dk der ikke er et billede men tekst
med skygge.

--

Venlig hilsen
Martin Fæster

Fra : Martin F

Dato : 03-09-01 13:35

Det hjælper jo ikke at du selv afinstallere - os der kører med IE6 vil
jo stadig kunne se dine skygger og utydelige skrift.

korrekt. Men jeg havde/har noget redigeren på www.erhvervskontoret.net og
kan ikke anvende rullemenuerne, det er menuen her der var afgørende for min
afindstallation. Men skyggerne på www.htmltips.dk er også en ide at finde ud
af hvor de har flyttet det hen i css.

--

Venlig hilsen