Nokia 8210 - IR til WinME ?
Fra : CWboy

Dato : 29-08-01 14:12

Hej derude!

Jeg har lige anskaffet mig en 8210, og vil nu gerne bruge den sammen med
mit LogoManager (har tidligere haft en 3310 og datakabel) - spørgsmålet er
så nu, om nogen af jer kender en IR-enhed til at smide på COM-porten, som
vil fungere sammen med 8210'eren og WinME (bare til LogoManager - så er jeg
tilfreds - det er lidt nemmere at bruge IR end at skulle ligge der og
fedte rundt med kabler hver gang man vil sætte telefonen til computeren...
Håber der er nogle kloge hoveder derude - ellers bliver jeg jo nødt til at
købe mig et kabel i stedet

--
Jimmy Carlsen
CWboy.dk - sange/akkorder, webdesign og lidt om mobil.

Fra : Crilles Bak Rasmusse~

Dato : 29-08-01 14:17

Den findes - jeg har købt en hos Teleland på nørrebrogade. Den koster 500
kr., men jeg kan ikke huske hvad den hedder...

Hvis så bare jeg kunne finde en tilsvarende dims med bluetooth...

/Crilles

Fra : Peter Rongsted

Dato : 29-08-01 23:15

spamfilter@cwboy.dk (CWboy) wrote:

> [...]
>Håber der er nogle kloge hoveder derude - ellers bliver jeg jo nødt til at

Jeg købte en MA-600 hos Teleland på Nørrebrogade for snart langt tid siden.
Jeg fik den aldrig til at virke med WinME, men det skulle kunne gøres. Jeg
opgraderede bare til Win2000 inden det lykkedes mig. Jeg har lige set ChipIR
hos www.thansen.dk til 350. Men den skal tilsluttes en USB port, så det er
ikke sikkert du kan bruge den.

Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-08-01 00:40

rongsted@dontspam.image.dk (Peter Rongsted) wrote:

[snip]
> [...]
>opgraderede bare til Win2000 inden det lykkedes mig. Jeg har lige set ChipIR

Ups, det ER en seriel IR dims. Jeg ved ikke hvor jeg fik USB-ideen fra -
beklager.

Peter

Fra : CWboy

Dato : 30-08-01 16:46

rongsted@dontspam.image.dk (Peter Rongsted) skrev i
<3b8d7d0b.612348667@news.tele.dk>:

<snip>

>Ups, det ER en seriel IR dims. Jeg ved ikke hvor jeg fik USB-ideen fra -
>beklager.

Se - det ser jo interessant ud - de lover både 8210 og ME på deres side =)
Det var da værd at prøve...