Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt eller lade være....
Fra : Peter Andersen

Dato : 29-08-01 12:42

Jeg er i lidt af et dilemma..
PT har jeg et gammelt Pentax ME Super, som er ok. Men ville gerne ha et par
gode oblektiver. Er rendt over et SMC Pentax 70-210mm som ser rigtig godt ud
og er ikke meget brugt.

Men skal jeg beholde det gamle Pentax, eller måske kigge efter noget andet?
noget bedre? det vile nok være brugt alligevel. Hvad med fx. Leica R7? eller
noget automatik der ikke koster 10-20k?
Eller skal jeg købe objektivet og så bruge det og hvis jeg senere render
over en rigtig godt (bedre) Pentax? (så hus og objektiv passer sammen?)

Jeg kan ikke finde ud af det!!!

Fra : Clark Kent

Dato : 29-08-01 20:18

Me er da et udmærket hus

Fra : Langgaard

Dato : 31-08-01 17:19

Hej

Du kan finde en del billige optik til din Pentax. Optik uden AF er ikke i så
høj kurs.
Prøv at se i Den Blå Avis, men det kan nok bedst betale sig at købe et sæt
med et Pentaxhus og flere optik.
Og led så senere efter en Pentax LX, den passer på dine optik, det er et
kanon godt hus (men også dyrt).

PS! Hold dig fra Leica R, du betaler for meget for det du får !
så hellere Canon EOS eller Nikon, men husk at dine billeder ikke bliver
bedre end med din Pentax.

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?