Advarsel!
Fra : Carsten Gall

Dato : 29-08-01 12:27

Jeg vil lige have lov at komme med en advarsel mod det tyske firma ZooZajac.

I juni måned bestilte jeg en Ph/Redox måler hos dem. Jeg fik lavet en
bankcheck på beløbet til dem.
Desværre for mig havde jeg glemt at med regne porto.
pakken blev derfor sendt op opkrævning til mig, de DM10.95 var ved post
Danmarks mellemkomst,
blevet til ca kr 100,-.
Nu burde alt jo være i skønneste orden! Men det er desværre ikke tilfældet.
1 månred senere sender de mig en rykker på beløbet Dm 10.95.
Efter en samtale med en medarbejder i firmaet, som godt kunne se at jeg
havde ret og ikke skyldte dem en pfennig.
Men nu i dag har jeg modtaget nok en rykker nu på DM 15.95. Jeg ringede
salvfølgelig straks til firmaet, og fik fat
i lederen. Hun ville overhovedet ikke høre på mig, hun påstod at jeg ikke
talte sandt!! Og at deres computersystem
var iorden.
Jeg har nu bedt Postdanmark om kopier af deres papier, med afregningen til
det tyske postvæsen.

Jeg vil ikke umiddelbart fraråde at handle med dem, da de har en masse varer
som er absolut billige, efter sigende
billigst i Tyskland.
Men hvis I handler med dem, så få det sendt per efterkrav.

Carsten