Skærme
Fijala 3554
Sekundær skærm som udvidet skrivebord
Fra : Herold

Dato : 29-08-01 10:28

Hej gruppe.

Jeg har på min arbejdsplads fået udleveret en bærbar med dertil hørende
dockingstation.

Jeg vil gerne bruge den bærbare skærm som en udvidelsen af skrivebordet, så
jeg kan f.eks. have winamp kørende der.

I går virkede det (næsten), men efter der var en der pillede, kan jeg ikke
længere skifte imellem de to skærme under indstillinger. Der er kun en
skærm. Tænder jeg for skærme på den bærbare, kan jeg se den samme skærm som
den der står på bordet.

Hvad skal jeg gøre?

På forhånd tak.

/Jacob

Fra : Herold

Dato : 30-08-01 10:39

> [...]
> længere skifte imellem de to skærme under indstillinger. Der er kun en
> skærm. Tænder jeg for skærme på den bærbare, kan jeg se den samme skærm

Nu er det lykkedes mig at dele skærmene op, men det er skærmen på den
bærbare der er den primære. Jeg vil hellere have skærmen på dockingstationen
til at være den primære.

/Jacob

Fra : Tommy Andersen

Dato : 08-09-01 23:53

Du kan for det meste rette i det under instilling for dit skærmkort, alt
afhængig af producenten.

Tommy