Hvor er Bjørn Hansen
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-08-01 05:08

Undrer mig. Er det ikke ved at være 3 år siden der kom en cd fra Bjørn Og
Okay. Hvor er han henne ?
Og det var endda kun et såkaldt live-krobal som, tro det eller ej, var
indspillet i et pladestudie med publikum.
Altså. Nu må vi da snart få en almn. cd med dem. Det er ved at vælre 4 år
siden. Hvad er det her for noget ?

Hilsen popeksperten

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 29-08-01 14:29

"Åge Halldorsson" wrote:

> Undrer mig. Er det ikke ved at være 3 år siden der kom en cd fra Bjørn Og
> Okay. Hvor er han henne ?
[...]
> Hilsen popeksperten

....argh...må...ikke...give...flabet...svar...*falder om*

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 01-09-01 20:24

On Wed, 29 Aug 2001 06:07:41 +0200, "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>indspillet i et pladestudie med publikum.
>Altså. Nu må vi da snart få en almn. cd med dem. Det er ved at vælre 4 år

I disse dage er der en udstilling i Doverodde gammel købmandsgaard, hvor temaet
er Bjør & Okay, eller Okay-kvartetten som de jo hed i starten. Udstillingen
varer til sidst i september.

--
mvh Kenneth Bj

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 04-09-01 00:13

> [...]
temaet
> er Bjør & Okay, eller Okay-kvartetten som de jo hed i starten.

tjek http://www.bjornogokay.dk/
under deres tourkalender, står der i store træk hvad bandet foretager sig i
år
...og Åge....du kan jo maile dem og spørge hvornår der dukker en ny skive op

Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk