SMS til Spanien
Fra : Lene Klemes

Dato : 29-08-01 01:35

Hvor kan jeg finde en side, hvor det er muligt at sende SMS fra internet
til Spanien. finder kun fra DK til DK.
på forhånd tak for hjælpen
spits@ofir.dk

Fra : GiWeo

Dato : 29-08-01 07:01

On Wed, 29 Aug 2001 02:35:25 +0200, "Lene Klemes"
<klemes@post12.tele.dk> wrote:

>Hvor kan jeg finde en side, hvor det er muligt at sende SMS fra internet
>til Spanien. finder kun fra DK til DK.
>p} forh}nd tak for hj{lpen
>spits@ofir.dk

Hvis det er en dansk telefon der er i Spanien skal du bare g|re som du
plejer - den finder selv derned !!!

Er det erimod en Spansk telefonen, med spansk SIM kan du g|re det her
!

http://www.smsyes.com/sms/coolgraphic/coolgraphic.html

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : eam

Dato : 29-08-01 08:31

"Lene Klemes" <klemes@post12.tele.dk> wrote in message
> Hvor kan jeg finde en side, hvor det er muligt at sende SMS fra internet
> til Spanien. finder kun fra DK til DK.
> på forhånd tak for hjælpen
> spits@ofir.dk

Jeg har spurgt om det samme i en forkert gruppe og fik oplyst følgende
http://www.coolsms.dk

Jeg vil godt have nogle alternativer, hvis der er nogen der har det:

Møller

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 29-08-01 11:46

>Jeg vil godt have nogle alternativer, hvis der er nogen der har det:

http://www.speedytomato.dk eller http://www.speedytomato.co.uk skulle også
kunne.
ICQ er måske også en mulighed.

- Jørgen