Unlock Nokia 3310
Fra : hoejbjerg

Dato : 28-08-01 23:16

Adresse på en som fjerner simlåsen på min Nokia 3310, det skal være en
i Odenses.worldonline.dk' and Active = 123244.

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Jensen

Dato : 28-08-01 23:36

Hej!

Jeg mener ikke at der er nogen i Odense endnu der gør det...

Hvis du ikke finder nogen kan jeg godt hjælpe dig..
Bor i Kolding og du kunne evt. komme forbi eller sende den..

Tager 100 kr. for det...

Morten

Fra : Bent Eriksen

Dato : 29-08-01 06:50

"Morten Jensen" <mortenjensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis du ikke finder nogen kan jeg godt hjælpe dig..
> Bor i Kolding og du kunne evt. komme forbi eller sende den..

Det er ikke helt den rigtige gruppe til dette spørgsmål,
dk.teknik.telefoni.mobil.unlock er bedre!

Du kan få unlocket din 3310´er hos
Tronik.dk
Bogensevej 50 1. tv, Næsby
5270 Odense N.