Annonce-script
Fra : Sinkbæk

Dato : 28-08-01 21:05

Hej!

Nogen der kender et godt script til at styre annoncer med?
-Annoncerne skal gemmes i mysql.
-Brugeren skal kunne tilføje annoncer i forskellige kategorier
-Brugeren skal kunne slette sin annonce vha. et password.
-Evt. med søgefunktion.

Nogen der kender til et vidunderscript, som dette? (evt. link)

Mvh.
#Sinkbæk

Fra : Thïngmand

Dato : 29-08-01 08:10

> Nogen der kender til et vidunderscript, som dette? (evt. link)

Læs artiklerne på www.webcafe.dk/php/artikler så kan du selv lave sådan et
script.

Fra : Sinkbæk

Dato : 29-08-01 16:35

> Læs artiklerne på www.webcafe.dk/php/artikler så kan du selv lave sådan et
> script.

Dem har jeg læst .. op til flere gange!
Men det er stadig lidt nemmere at finde et script der er lavet på nettet.

-Sinkbæk

Fra : Rasmus Christian Kaa~

Dato : 30-08-01 07:44

> Dem har jeg læst .. op til flere gange!
> Men det er stadig lidt nemmere at finde et script der er lavet på nettet.

men så lærer du intet og kommer hurtigt rendende igen

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 30-08-01 08:40

"Sinkbæk" <ts@8888nvr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> -Brugeren skal kunne tilføje annoncer i forskellige kategorier
> -Brugeren skal kunne slette sin annonce vha. et password.

Måske det som jeg har på www.teglgaardsvej.dk kan udvides med password
og søgemuligheder ?

Har du kigget på www.hotscripts.com ?

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : stonor

Dato : 30-08-01 22:30

On Tue, 28 Aug 2001 22:05:02 +0200, "Sinkbæk" <ts@8888nvr.dk> wrote:

> [...]
>-Brugeren skal kunne tilføje annoncer i forskellige kategorier
>-Brugeren skal kunne slette sin annonce vha. et password.

Jeg har gode erfaringer med PhpAdsNew, som vi bruger på giraffen.dk.
Scriptet er meget fleksibelt mht styring af, hvor annoncerne skal
dukke op på sitet (fx på bestemte sider, sektioner eller, hvis man
søger efter bestemte søgeord), hvor ofte og hvornår.

Brugerne har dog hverken mulighed for selv at tilføje bannere eller
slette dem - det skal banner-administratoren gøre. Det eneste,
brugerne selv kan, er at kigge på statistik for deres annonce(r).

Anton